środa, 14 maja 2014

Moja słodka codzienność

Wszędzie dobrze, ale najlepiej u.....
 mamy,
czy dzień -czy noc  ;-)

Mała modeleczka ;-)

 Znów zawitało u nas słoneczko, kapelusz obowiązkowy -Maja sama wybrała ;-)
wybór oczywisty ;-)

Majusi sposób na piaskownicę, z kocyka lepiej się stawia babki!

Pierwsze werandowanie ;-)

Z serii dialogi rodzinne:

Babcia z tata myją Oliverka, Maja dzielnie pomaga:

(Babcia) - Majusiu jak byłaś mała Ciebie też tak myłam.
(Maja) - Udowodnij mi to....

....................
Czekamy z Mają w samochodzie na tatę:
(Maja) - Mamo a gdzie jest nasz "Pan" kierowca????

................
(JA)- Majusiu kocham Cie...
(Maja)- Tak ... wiem... najbaldziej na świecie blalablalaa...

...................
Maja puściła bączka, wszyscy śmieją się w domku...
(Maja) -To wcale nie jest śmieszne ... ani zabawne...!

Notować matka z ojcem tekstów nie nadąży niestety, dziecie za szybko dziobie dziobem ;-)!!!

Dziękujemy za wszystkie gratulacje i miłe słowa :***

Jestem dziewczyny z Wami, brak mi jednak weny, aby coś naskrobać...

Całuje mocno :**



27 komentarzy:

  1. Cuudna ta Twoja codziennosc !!! :):) Teksty malej Nieesamowite hahahaha :) Buziaki dla Was Posylam :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Majki takie są mądrale. Moja taka sama.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Uśmiałam się. Cudne masz te dzieciaki Madziu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą codzienność.
    Uwielbiam to dziecięce gadanie.
    Piękna z was rodzinka.

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwszym dialogu padłam hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. etam wena, cieszcie się sobą ile wlezie!
    bo zaraz będziesz mieć dużego chłopaka w domu! :D
    buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Majka jest genialna:) A Olivier uroczy:) Jak sobie przypomnę jak Krzyś był taki maleńki to czasem aż tęskno do takiego niemowlaczka:) A czas tak szybko leci... ciesz się tymi momentami, choć pewnie nie raz da Ci w kość jak to niemowlę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętam te początki, gdy H spała tylko u mnie na rękach. zaczęło się już w szpitalu, gdy płakała i uspokajała się w moich ramionach.
    tak zostało do dziś, gdy w nocy płacze i nie chce spać, wystarczy, że kładzie się koło mnie i ją dotknę.
    kapelusik Mai cudowny, moja Em by też taki wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam dzieciaków rozmowy i problemy, u mnie to samo czasami tak mnie rozbawią, albo zagadają, że nie wiem biedna co począć na te ich rozterki... uwielbiam! Teraz sobie przypominam jak to jest mieć takiego maluszka, pierwsze tygodnie je, śpi, kupka, albo kupka podczas jedzenia, jedzenie na śpiocha, i nim się obejrzysz chłopak do przedszkola będzie biegał, naciesz się tym wszystkim i skrobaj tylko jak masz ochotę, czas i wenę, albo jak masz ochotę bo z czasem i weną to różnie bywa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. słodki syneczek :D no Mój też kiedy puści bączka mówi że to nie jest śmieszne albo twierdzi że to braciszek

    OdpowiedzUsuń
  11. Maja jest bezbłędna:) Padłam ze smiechu:) A Oli - ciuuuudny:) Wesoło tam u Was:) Buziaki ślę :*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dialogi bezbłędne, notuj i spisuj jak najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno mnie tu nie było:) Nadrabiam zatem zaległości...Dostrzegłam we wczesniejszym wpisie karteczke"nie urodzic do piatku" ja miałam - nie urodzić przed północą- w nowy rok:)...
    Teraz jak czytam o słodziaku maluszku to aż mam łezki w oczkach... Takie szrabki sa najsłodsze!!!!
    Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki On sliczny... cudowny...malenki :)
    Maja za to jest niezla agentka :) Coz mi sie wydaje, ze z Mikolajem przewrociliby dom do gory nogami ;)
    Buzka dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  15. Och już zapomniałam jak to było, kiedy Natalka była drobinką, choc wciaż na siebie mówi mała dzidzia;)
    Cudnie u Was, Oliver jest fantatsyczny ;)
    A Majka to mądra dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny Oli, piekna Majeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę fajnie poczytać o Waszej słodkiej codzienności :) normalnie słodko-pierdząca codzienność :D :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie... :)
    Teksty Majeczki są powalające :D

    OdpowiedzUsuń
  19. super te twoje aniołeczki :)
    a u mnie coś na dzień dziecka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh, u nas całkiem podobnie. Dołączam się do gratulacji
    Red

    OdpowiedzUsuń
  21. Teksty Mai rewelacyjne.
    Cudowne dzieciaczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Blablabla znam i ja:-p Ostatnio za często;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...