niedziela, 18 maja 2014

Czas na "Poczytajki"- recenzja, wyniki candy

Nasze ulubione książeczki trzymamy na półeczce, aby łatwo Maja mogła je wyciągnąć, gdy tylko ma ochotę.
Wśród nich możecie znaleźć "Poczytajki", które dostaliśmy od wydawnictwa Muza, za sprawą Pana Aleksandra, kolejny raz dziękujemy ślicznie :-D


Uchylamy rąbka stron, naszym faworytem są wierszyki "2-latka"

"Poczytajki 2 - latka"   są to wesołe wierszyki przedstawiające zwykły dzień małej dziewczynki.

"Wierszyki 2- lataka"- to zbiór łatwych do zapamiętania rymowanek i wierszyków.

"Poczytajnki 3 -latka" - łatwe do zapamiętywania rymowanki, opowiadania, świetnie się przy nich bawimy, opowiadamy, wyciągamy wnioski.

Dodatkowym plusem są zaokrąglone rogi, co przy małych dzieciach wydaje się ogromnym plusem, piękne - wesołe ilustracje.


Powiedzcie sami, obrazki są obłędne, nam się bardzo podobają, nieraz wywołują uśmiech na twarzy.

 Naszym zdaniem jedne z fajniejszych wierszyków.

 Odnaleziony kurczaczek zawsze dostaje buziaka ;-D
 

Liski skradły moje serducho, świetne są!



Najczęściej sięgamy właśnie po "Poczytajki", "Wierszyki" oraz "Krawcowe" - Doroty Gellner.

Jeżeli macie ochotę zobaczyć, którąś z naszych książeczek bliżej - piszcie, chętnie pokażemy, co w stronach piszczy :-)

Dziękujemy za świetny umilacz czasu pod postacią książeczek, sprawiają nam ogromną frajdę każdego dnia!

 ................
Ogłaszam wyniki Candy:
Oliver urodził sie 28, a że w candy brało udział 28 zgłoszeń - wygrywa ostatnie...
GRATULUJE
Proszę o kontakt na maila z danymi do wysyłki.
  1. Zgłaszam się:) Banerek na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    OdpowiedzUsuń
Wszystkim dziękuję za zabawę:)
Wąsacza wyślę najszybciej jak to będzie możliwe! :-D

:*
Dopisane:
Donoszę, że spałam z pomocą męża i mamulki 12 godzin z dwiema przerwami i wiecie co - głowa mi tak napęczniała, ból przeszywający!
 Doszłam do wniosku, że matka lepiej funkcjonuje śpiąc 3h dziennie ;-/

10 komentarzy:

  1. Z tym spaniem to święta racja, ja jak sobie pofolguję, to też potem cierpię :( Mamy wierszyki dwulatka i chociaż za chwile trzecie urodziny, to ta książka też jest w częstym obiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za dużo snu to zawsze u nas ból głowy :)
    książeczek nie znamy, ale fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierszyki rzeczywiście śliczniutkie.
    Gratuluje tej co się wstrzeliła z liczbą;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ilustrację! Ja wygrałam w jakimś Candy "Poczytajki 2latka" ale jeszcze nie dotarły, jestem strasznie ciekawa tej książeczki. A organizm się przyzwyczaja do nowego trybu i pewnie dlatego się gorzej czułaś jak za dużo spałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie prezentują się te książeczki :) I czcionka w nich bardzo przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, akurat w czerwcu jadę do kuzynki i zastanawiałam sie co kupic jej 2 letniemu synkowi, a On szaleje za książkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalka ma bardzo dużo książeczek jeszcze po Emilce ;)
    Ja też lepiej się czuję jak śpię po 3 godziny ;) haha

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieci bardzo lubią wierszyki, są krótkie i treściwe, przy dłuższych bajkach się nudzą. Książeczki śliczne kolorowe.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej cieszę się ogromnie że te cudo trafi do mnie:)
    Moja córcia napewno sie ucieszy:) JUz piszę Maila z danymi:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko nie moge doszukać sie na tym blogu maila:) nie wiem chyba jestem slepa;/
    Podaje w takim razie mój misiekboss89@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...