piątek, 11 kwietnia 2014

Zrób to sam czyli Diy, doniesienia z frontu

Wczoraj mieliśmy spotkanie odnośnie planowania przyjścia na świat Olivierka...
stres mnie zjadał, w nocy dziwne koszmary dręczyły...
datę poznamy dopiero w przyszłym tyg.....
mają nadzieję, że urodzę naturalnie do tego czasu..?
brak mi słów, nie będę tego opisywać w nadziei szybkiego zapomnienia.

Odstresowałam się tak jak umie najlepiej, czyli przy maszynie  z tabliczką Oreo ;P


 Starą opaskę zamieniłam w nową ;-)


Jak doszyć falbankę TU, tą wszyłam pod spód - ładniej wygląda i równiej wychodzi ;-)

Nasza kochana Minni mouse :-)


Miłego dnia kobitki 
:*

22 komentarze:

  1. Chciałabym być taka zdolna :) ze mnie beztalencie straszne jeżeli chodzi o szycie:/...a może pójdę na jakiś kurs?:) w końcu maszynę mama:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zdolna nie jestem - raczej uparta, a trening czyni mistrza ;-)
      jeśli masz możliwośc isc na kurs to uciekaj czym predzej - mi sie taki marzy :-P

      Usuń
  2. masz planowane cesarskie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, Majulkę też tak rodziłam po wcześniejszych perypetiach...:-/

      Usuń
  3. Witaj
    Nie uwierzysz, ale ostatnio zastanawiałam się nad zrobieniem takiej tuniki, tylko w moim przypadku bez użycia maszyny - bo nie mam :-(, Zazdraszczam bo świetnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki z każdą następną idzie szybciej i sprawniej. jeśli nie masz maszyny możesz kupić tasiemke osdobna np. taka http://www.goldpol.eu/cotton-lace-roll25m-p-7874.html zmarszczyc i przyszyc - my juz mamy tak przerobiona bluzke - moze wrzuce niebawem na bloga ;-P

      Usuń
    2. ...to ja czekam z niecierpliwością, wrzuć, wrzuć... dzięki za radę :-)

      Usuń
  4. Moja Hania byłaby zachwycona. Minie zaraz po Peppie to największa idolka mojej córki. Jeszcze Barbie się w tej trójce mieści oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słońce drogie śliczna kiecka :)
    Powiedz mi, czy to mazaki??? i jak się sprawują po praniu?
    Bo ja kupiłam kiedyś pisaki do tkanin, ale one są kurna wypukłe ;/ potrzebuję czegoś zwykłego...
    I ile kosztują i kiedy jesteś w PL :P

    A z tym planowaniem to troszkę chyba nie wiem o co chodzi.
    Wierzę, że wszystko będzie fajnie i dobrze :)
    Mówię ci jak synek może zawrócić w głowie mamy O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rysowałam nimi sukienkę Peppy, bez wczesniejszego zaprasowania uprałam, szkic nadal jest
      tym razem zaprasowałam - zobaczymy po praniu ;-)
      Farba to pisaki- mazaki do tkanin, szukałam na Allegro ale nie wpadly mi w oko, u nas cena w sklepie to około 2,90 do 3,30f zalezy gdzie. Jakość malowania na bawełnainej koszulce średnia, polecają rozłożyć i napiąc na tym https://www.google.co.uk/search?q=p%C5%82%C3%B3tna+malarskie&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VB9IU6yTBIuw7AbFr4HADg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=653#q=podobrazia%20malarskie&tbm=isch&imgdii=_

      wówczas podobno lepiej się rysuje - ja jeszcze nie próbowałam choć mam gdzięś podkładkę malarską ;-)
      są też u nas w słoiczkach - ja mam czarną - bardziej jestem zadowolona, choć trudniej się naklada.

      W pl. szybko nie będę, ale one są bardzo lekkie ;-)

      Planujemy cesarkę, którą z oporami mi chcą dać, choć mam prawo wyboru po pierwszej - szkoda gadać...!

      Właśnie wiem, że te synki to lep mamusi....:-D mam jedno postanowienie - nie zwarjować jak wszystkie mamy na punkcie małego synulka ;-) pewnie się nie da ;-P

      Usuń
    2. nie da się!!! :)

      a z pisakami poszukam... farbki mnie w sumie nie bardzo interesują, pisać chcę :)

      trzymam kciuki, żeby poszło po twojej myśli :*

      Usuń
  6. Rewelacyjne! Nie bądź taka skromna, to nie tylko upartość, to talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała modnisia:) Super Ci to wyszło:) życzę jak najszybszego rozwiązania, już nie ważne jak, ważne żeby z Małym było OK:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznotka z Mai :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna tuniczka
    Maja cukierek :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszło :) Bardzo dobre odstresowanie.
    Trzymamy kciuki za poród :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuper wyszedl Ci komplecik :):) I Maja zadowolona to Suuper :) Trzymam kciuki za porod !!! Bedzie dobrze ,musi byc dobrze !!! :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyszło! Maja cudnie wygląda. No i też trzymam kciuki za poród! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł :) i wykonanie :)
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...