sobota, 12 kwietnia 2014

Zestawienie ...:)

dla potomności ...:-)
11.04.2014- 9 miesiąc

Nasze szaleństwa :)


Buziak dla Olivka :-)

Nie ma jak tatuś :-)


 Tulaski

Piątka

a tak było ...

2 czerwiec 2013 rok, czyli prawie rok po porodzie Mai

11.04.11 -7 miesiąc
-Majulka w brzusiu

26.05.11 - koniec 8 m
- został jeszcze miesiąc - możecie sobie tylko wyobrazić jaka byłam wielka z Mają pod koniec ciąży ;-)


Niesamowite co ciąża robi z kobietą, nie tylko fizycznie, ja z typowej zwariowanej dziewczyny zmieniłam się w kurę domową... i jak mi z tym dobrze :-)

Myślę, że Olivierek malutki nie będzie, Maja miała ponad 4 kilo jak się urodziła, ciekawe jak będzie teraz.

Tak dumam i chyba muszę rozjaśnić włosy po... ;-D
i zapuścić zgrzywę na dłuższą:-P 
:*

33 komentarze:

  1. PIEKNE zdjecia dla potomnosci !!!! :):) Suuper Madziu wygladasz :) Noo Suuper Fotorelacja :):)
    Najwazniejsze ,aby Wasz Synek sie pojawil w domu Zdrowy i Szczesliwy :):) Buziaki dla Ciebie i Maji !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz kochana.Ciąża ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądacie, świetne zestawienie na pamiątkę! A Maja ma śliczny płaszczyk :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście w dłuższej grzywce lepiej Ci:) Ale masz fajne to zdjęcia gdzie z rąk serce na brzuszku zrobiłaś, ja mam tylko kilka zdjęć z "brzuchem" i to takich z zaskoczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne zdjecia :-) :-) :-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. prosta grzywka, blondas i proste równe włosy :)

    fajnie ci 'grubasku', że jeszcze w dwupaku a jednocześnie za chwilkę wszystko najfajniesze przed tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh... ten dwupak mi juz ciazy, wolalabym Olivka na rekach juz :)

      Usuń
    2. jestem bardzo ciekawa jak Pszczółka podejdzie do sprawy w pierwszych dniach i tygodniach :)

      [ja tam żałuję, bo może już dwupak nie będzie mi dany... a to fajne takie :)]

      Usuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz
    :* Was obie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, ale różnica w brzuszka dokładnie w wielkościach ich diametralna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie wydaje ze teraz wygladam tak jak z Majka w siodmym ;-)

      Usuń
  9. Ale wspaniałe fotograficzne relacje i wspomnienia, miło na Was popatrzeć:) Pięknie wyglądasz Madziu, a Twoja mała Bee - modelka, co za cudny płaszczyk:) Ja też\ buziak dla Olivierka:* I dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesoła z Ciebie mamuśka :)
    Trzymam za Was kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie wyglądasz, szczęśliwego rozwiązania :)
    Zapraszam do mnie :)))) Pozdrawiam i Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz pięknie :) Śliczne zdjęcia :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia!!! Wyglądanie pięknie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny spacerek nadworny :) Tak przedświątecznie to mi się Twoja ciąża/bruszek z jajkiem niespodzianką skojarzyła :)
    Pozdrowionka
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj... u nas świeta w zapomnienie chyba pojda... chyba ze faktycznie pisanke z brzusia zrobie :P

      Usuń
  15. Kochani całusy i nie mogę się doczekać jak zobaczę kolejne wasze cudo :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* my tez, odliczam kazda sek ;-)

      Usuń
  16. No no - brzusio już elegancki :))

    OdpowiedzUsuń
  17. słodko aż chce się być znów w ciazy :P wesoła rodzinka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ...ciąża zmienia to fakt, ale Ciebie oszczędziła wglądasz super radośnie... ja mam takie dwa zdjęcia z pierwszej ciąży w 3 tygodniu i w szpitalu tuż przed porodem, ale już dawno po terminie... i czasami sobie do nich zaglądam i tak sobie klikam piękna, bestia, piękna, bestia... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe.. ja tez mam besteie na telefonie, po pierwszej ciazy jak myslelismy o drugim dziecku zawsze je ogladałam, teraz tez sobie zrobie "BESTIE 2" na przestroge ;-)

      Usuń
    2. ahhhahah Bestia 2, ale mnie rozbawiłaś...

      Usuń
  19. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa, pocieszające dla grubaska :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne zdjecia, ile na nich radości i miłości! No, to niewiele zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie z tym brzusiem :) Już niedługo wszyscy razem wiosnę będziecie poznawać :) Piękna energia w Was :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oooo jaaa to już zaraz rozwiązanie!!!! uwielbiam ciążowe brzuszki, są przepiękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze chwila, jeszcze moment:). Co do włosów, obecny kolor jest śliczny nie zmieniałabym go. A co do innych zmian, grzywka i te sprawy to jak najbardziej. Próbuj, szalej i nie myśl co dalej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...