sobota, 5 kwietnia 2014

Zapraszam na cukierasa

Kobiety nie mam weny snuć opowiadania, przechodzę zatem do meritum..
do zgarnięcia jest ten oto Pan Wąsacz, sympatyczny czy też nie same musicie ocenić ;-)
Okazji rozdania jest mnóstwo, choćby 2 lata blogowania.

Dołączę do maskotki prezent dla mamy - niespodziankę oraz coś dla szkraba...




Zasady:
-proszę wyrazić chęć udziału w komentarzu, 
-osoby posiadające bloga -wkleić banerek, 
-nic nie trzeba lubić ani obserwować :)
-bezblogowe osóbki proszone są o podanie meila
-wyniki mogą być przesunięte ze względu na mój stan, maluszka, z góry proszę o cierpliwość ;-D

BANEREK

Ewentualnie możecie napisać co Wam się u nas podoba, a co nie...
czego byście chciały więcej, czego macie dość ;-D

Powodzonka :-*

29 komentarzy:

  1. chętnie zatem ustawiam się w kolejce, czytam i obserwuję juz od dawna :)
    trzymam kciuki za Was :)
    banerek wisi tu: www.radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział! Już wstawiam baner oczywiście na oba moje blogi, czyli spisiocenablogow.blogspot.com oraz mojmalyswiat1.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super zabawa:) chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zgłaszam oczywiście po wąsacza, bo jest bardzo przystojny :) Więcej uszytków!!! Wiem, że niedługo czasu na nie nie będziesz miała więc chcę się nasycić na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzecz jasna, że staję w kolejce po wąsacza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście że się piszę :-)
    buźki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna maskotka:) a u nas nadal jest na topie ślimak od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się ustawię w tej kolejce ;)
    Chętni na wąsacza ;)

    A tu link:
    http://mamablogujacaa.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chcę wąsacza! A można banerek na FB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech... wkleiłam na FB:
      https://www.facebook.com/HappyPowerMama?hc_location=timeline

      Usuń
  10. Wąsacz - kosmiczny!!!! http://mojkolowrotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hejka chętnie przygarnę GO :) zgłaszam się :))
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Przeemila checia ustawiam sie w kolejce :):) Suuper Wasacz :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wąsacz:)
    Zgłaszamy się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wąsacz - rewelacyjny pluszak dla chłopca :) Fabiś byłby bardzo szczęśliwy mając taką męską przytulankę ;) Walczymy zatem o wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to wszystko u Ciebie idealnie, lubię do Was wpadać. Podobają mi się szczególnie Twoje handmade'owe twory :)
    Oczywiście z ogromną chęcią zgłaszam się do candy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ustawiam się w kolejce :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wąsacz byłby cudnym prezentem dla mężczyzny, ale ja kobieta też się nim z chęcią zaopiekuję !

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam jednego Brodacza w domu to i Wąsacza mogę przygarnąć :-)
    Zgłaszam się!!!
    banerek będzie tu http://justynamdmx.blogspot.co.uk/
    Na bloga zaglądam od niedawna, ale bardzo mi się tu podoba wszystko, więc zostaję na dłużej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaaaaaaaa chcemy wąsacza i baner wstawiam na Rodzinkę z innego świata.
    Wąsacz pierwszorzędny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy16/4/14 09:17

    Witam :)
    I Ja z Synkiem ustawiamy się w kolejce po Wąsacza. Blog super. :)
    Banerek udostępniliśmy na fb jako https://www.facebook.com/anna.kowalska.9659
    Adres mail'owy: anna.malgorzata.raczynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16/4/14 12:12

    witam,
    Moze to szmieszne ale wasacz wyglada kropka w kropke jak moj tata czyli dziadek tomka mojego synka. moze uda sie nam go wygrac szczegolnie ze mieszkamy od dziadkow daleko wiec bedziemy mieli jego mini wersje blisko nas. pozdrawiam marta i tomek pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Wypisz wymaluj nasz dziadek Maniek. Chcemy go!

    OdpowiedzUsuń
  23. za prawdziwymi wąsaczami nie przepadam ale ten skradł kawałek mojego serca :D staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Początkująca blogowiczka również zgłasza się do zabawy :) Banerek już jest - zapraszam na filcowewytworki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce.
    I życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj bardzo chiałabym! Pozdrawiamy Ela i mały Jaś

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się:) Banerek na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...