wtorek, 22 kwietnia 2014

Pokoik Olivierka

Pamiętacie moje zapowiadające zdjęcie?? 
Pewnie nie ;-) ... w każdym razie potrzebne są:
- kolorowy papier - ja mam tapetę
-nożyk lub nożyczki 
-klei, metrówka, pędzelek do rozprowadzenia kleju
-kartonowe pudełko


Pudełka widziałam wcześniej u Asi

Kolejny punkt, zdzieranie starych naklejek, białkowanie
Maja najdzielniejsza siostra na świecie, pracowała ramię w ramię z tatkiem

i.... mamy niebieskie ściany ...:)

Chciałam zmieścić o tapetowaną półkę niestety za mały okazał się pokoik po włożeniu łóżeczka.

Pudełko na różności ;-)

Pokoik nie jest jeszcze skończony, nie wiem co uda mi się znaleźć...

marzą mi się ramki w nadmorskim stylu - no ale zobaczymy co wyjdzie w praniu, szaleć na małej powierzchni nie ma jak:)

Nasz tatko jest na złoty medal - dziękujemy  :*

ps. ja próbuję się dostać na prywatne Usg celem spokojniejszego snu, jak się okazuje po 35 tyg. ciąży jest to mega trudne... wręcz muszą mieć zgodę NHS-u...

ps.2 Maja ma zapalenie gardła.. :'(

Jak się wali to lawiną..!

:*

34 komentarze:

  1. A ja pamiętam to zdjęcie zapowiadające, o ile dobrze zapamiętałam podpis to było coś o urojeniach...
    Twoje urojenia okazały się bardzo ładne i praktyczne zarazem :) Twórcza z Ciebie mamusia! Cała ekipa spisała się na medal, pokój wygląda świetnie, Pinokio wspaniale się wpasował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko że moje większe urojenie się nie zmieściło, wówczas by było idealnie, co się odwlecze ;-)

      Usuń
  2. Piękny pokoik! Cudowna przemiana, ramki w stylu morskim vel marynarski byłyby tam jak najbardziej na miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne są inspiracje dla chłopców, chodzi mi wiele z nich po głowie ... ale to kiedyś... ;-)
      teraz będziemy szukać ramek :-)

      Usuń
  3. ślicznie zrobiony pokoik, dziwne że z tym usg tak ciężko się dostać , chyba im bliżej końca ciąży tym jest bardziej oczywiste że chcesz sprawdzić co tam słychać w środku. Zapraszam do mnie w odwiedziny :)) Pozdrawiam wiosennie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę sobie czasem, że w tym kraju wszystko jest na wspak ...eh... trzeba przetrfać...!

      Usuń
  4. Pokój cudny. A widzisz co dwie głowy to nie jedna - ja nie pomyślałam o materiale, a pomysł super i pudełka mocniejsze .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze trzymaj się tam mocno. Co nas nie zabije, to wiesz... Pokoik czeka już na Małego więc rozumiem, że cała reszta tez gotowa łącznie z Tobą? Trzymam kciukI za Was i za Pszczółkę też żeby wszystkie wirusy przegoniła jak najprędzej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś wyjdzie słonko i nad nami ... chyba ;-) a tymczasem "nie dziękujemy" za wspierasy!

      Usuń
  6. Ojej zdrówka. Pokoik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!! Jesteście mega zgraną pracowitą rodzinką, dla męża medal koniecznie, pokoik słodki a pudła bardzo pomysłowe - mojemu synkowi też by się spodobały i obrazek też zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, okleiłam podkład malarski, w planach mam zrobienie imienia w ramce z tej samej tapety... głowa się ugina od pomysłów, które trzeba odłożyć na potem niestety...

      naszemu Tatkowi koniecznie sie medal należy, obecnie musi wytrzymać z dwoma mega stękającymi babami ;-)

      Usuń
    2. ... o tym odkładaniu też co nieco wiem, moja lista rzeczy do zrobienia wciąż się powiększa, a spróbować bym chciała wszystkiego od szycia do papierową wiklinę, wciąż robię coś innego... ciągle coś planuję i zmieniam eh cała ja :-) ps. faceci lubią stękające baby :-)

      Usuń
    3. hehhehe... zalezy jak stekają :)

      Usuń
  8. Piękny pokoik. Dużo zdrówka życzę i spokojnych ostatnich tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny nic dodać nic ująć, teraz nie pozostaje nic innego jak czekać na Olivierka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czy tak musi sie w koncu pokazac :-)

      Usuń
  10. w taką pogodę łatwo o chorobę.
    po tych gorszych dniach przyjda lepsze.
    zaraz bedziecie w czwórkę i będzie wesoło i radośnie :)
    piękny pokój!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny pokoik :) Kolor na ścianach baaardzo mi się podoba :) Olivierkowi na pewno będzie się tam dobrze spało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ale bym chciałą aby młody spał w swoim łóżeczku ;-)

      Usuń
  12. No to już zaraz za chwileczkę poznamy małego Królewicza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. super, że mogą mieć swoje pokoje! choć pewnie będzie u siostry buszował na początku :D
    a z usg nieźle... ale nic się tam nie martw! mój synu też mi cyrki w brzuchu wyprawiał i myślałam, że nie doczekam terminu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokoju mieliśmy nie robić ale ten róż bił po oczach strasznie ;-) a że tatko miał urlop... ;-)
      przy takiej pozytywnej energii musi być dobrze :-)

      Usuń
  14. jak slicznie!!! a jaka wspaniala wspolpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urządzanie pokoiku dla maluszka to Cudne zajęcie...mogłabym to robić non stóp ;-) Piękny kolor ścian i obrazki marynistyczne byłyby świetnym dopełnieniem. Wszystkiego dobrego życzę i cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie Wam wyszedł pokoik. Co do USG ja miałam to szczęście, że mój ginekolog za każdym razem przez usg sprawdzał co u maleństwa. Nie musiałam się martwić na zapas :) Zdrówka dla Księżniczki!!

    OdpowiedzUsuń
  17. oj biedna Majusia :( zdrówka dla niej...
    pokoik bardzo fajny :-)

    3mam mocno kciuki za poród :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam Kochana za Ciebie ,za Was Kciuki !!!!! Pokoik Przesliczny ,teraz juz maluszek moze sie wprowadzic :):) Zdrowka dla twojej Slicznotki !!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. zdrówka dużo i spokoju, a pokoik prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdrówka Wam życzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokoik bardzo ładnie wyszedł :) Brawo dla taty i Pszczółki :)
    Zdrówka dla Was i nie martwcie się. Wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...