środa, 16 kwietnia 2014

Moja słodka codzienność

Największą zaletą domu jest ogródek, my w naszym spędzamy każdą wolną chwilkę jeśli jest tylko ciepło, często nie chce nam się wychylić nosa z naszych czterech ścian.

Wczoraj pełnia szczęścia, harce i swawola...:D
Kocham ten stan ze słonkiem w tle, aż ciężko uwierzyć że to kwiecień.

Nie mogę się doczekać aż dojdę do siebie i doprowadzę mój ogródek do stanu używalności, teraz ile mogę zrobiłam... ale... brzucholek zawadza :-D
mąż jak to mąż... 
jemu nic nie przeszkadza o ile pod nogi mu nie wpełznie ;-)


 Lubicie szejki? my najbardziej te domowe... mniam...

Moje skarby dwa...:-D

 Wariacje na trampolinie są bezcenne, mąż chciał  mnie wtransportować do środka, bałam się jednak, że utknę  i przyjdzie mi tam urodzić ;-D


....
Wszystkim moim dziewczynkom z Kwietnia, zwłaszcza Moni, która obchodzi okrągłą rocznice urodzinek oraz Justynce z okazji 18 życzymy samych pogodnych chwil, spełnienia marzeń, zdrówka, dużo uśmiechu na twarzy, aby każdy dzień był wyjątkowy!!!
Najlepszego dziewczyny:*

:*

19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ogrodu! Szejki uwielbiamy, a Mai okularki są rewelacyjne :D
    U nas dziś za oknem 3 stopnie..brrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie bryyy.... zimno...
      okulary są Peppowe hehheh dlatego tyle radości u Mai :)

      Usuń
  2. Ale sliczny ogrodeczek!!!! wooow!!!! ja tez zazdroszcze :) Mmmm, ja tez uwielbiam szejki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zadroszczę własnego kawałka zieleni, w którym można przesiadywać bez końca :)) szejki wszelkiego rodzaju uwielbiam i takie fajne, radosne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma jak własny ogródek, też mamy. świetne zdjęcia :) Szkoda, że teraz trochę pogoda się popsuła

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogródek i to jaki piękny :) To zaleta domu, która robi największe tęsknoty. Swój własny ogródek:)
    Piękna pogoda u was. Szaleństwa trampolinowo-szejkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracy jest co nie miara w ogrodzie ale ile sadysfakcji ;-) życzymy Wam kawałka własnej zieleni :)

      Usuń
  6. Sliczny macie ogrodek, wiec sie Wam nie dziwie. Pogoda nas ostatnio rozpieszcza, wiec mozna swietnie spedzic czas na dworze. My tez uwielbiamy sie tak aktywnie byczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe, rodzinne codzienności, uwielbiam to:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam u Was - szkoda, że więcej tego ogródka nie pokazałaś bo zapowiada się bardzo fajnie :) U nas niestety jeszcze tak ładnej pogody nie ma :| Ogródek super sprawa - gdy jestem u rodziców to korzystamy z jego dobrodziejstw ile się da ;) U nas musi nam jednak wystarczyć działka - super, że jest bo mamy gdzie jeździć na zieloną trawkę ;) Nie wiem jak mogliśmy wypoczywać gdy jej nie było ;)
    Widać, że z trampoliny tata ma tyle samo frajdy co Majeczka ;) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak... trampolina to strał w 10 :) myślę że bycie rodzicem usprawiedliwia wszystko i znów można się cieszyć dzieciństwem na nowo, uwielbiam tak na nich patrzeć i nie mogę sie doczekać aż razem znów pohasamy :-)
      kiedyś pokaże ogródek w całości - jak już będę w 100% z niego zadowolona, czyli troszkę to zajmie ;-)

      Usuń
  9. Własny ogród to jest to co mi się marzy, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też Ci zazdroszczę ogrodu! Bardzo ładnie tam macie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale macie pięknie! Taki ogródek to moje marzenie :)
    Mmm, szejki uwielbiam, Miśka niestety nie bardzo...choć truskawkowego w tym roku jeszcze nie piła. Może przypadnie Jej do gustu, na razie czekamy na sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudownie i ciepło u Was u nas niestety jeszcze kurtki trzeba i czapki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...