czwartek, 10 kwietnia 2014

Moja słodka codzienność...

Wracamy do żywych, przeziębinie nas obezwładniło - zwłaszcza mnie, Majusia przeszła je najszybciej i bezobjawowo na szczęście!

Obecnie działamy, bo czasu coraz mniej, udało mi się zrobić resztę zakupów do szpitala ... uhuuu

a to nasza codzienność:
-próba skoczności.. :-)

-urojenia mamuśki ;-)

-dokończyłam mamę i córę

-to co nas otacza od dobrych 6 miesięcy
PEPPA

i więcej Pepp...
szleństwo!!!

- ja jestem jak Wańka-wstańka, zapadam sie w głębszych fotelach...
dźwig w wielu przypadkach wskazany...
jeszcze troszkę i turlać mnie będą ;-)



27 komentarzy:

  1. Oj te choróbska i mnie dopadły :( Dobrze, że wy macie się już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to dobrze, że już czujecie się lepiej:) jako super trampolina, raczej nie zmieściłaby się na naszym balkonie;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trampolina jest wielka, tato jednak sie uparl na ten rozmiar - typowo meskie ;P

      Usuń
  3. Widzę, że córka jest fanką Peppy, u mnie syn też miał fazę na tę bajkę,ale teraz już mu przeszło. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boje sie zapytac co teraz kroluje u Was :P

      Usuń
  4. u nas też peppa lubiana
    na kiedy ty masz termin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. termin na poczatek maja mam, myślę jednak ze ciut wczesniej bedzie... oby;-)

      Usuń
  5. ważne, że jeszcze wstańka jesteś :D
    'więcej Pepp' - podoba mi się :D
    my też wychodzimy z gilów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstańka, wstańka ale... ledwo ledwo ..:P

      Usuń
  6. Dobrze, że choróbsko u Was odpuszcza :)
    Trampolina świetna, sama bym na takiej poskakała ;)
    Podziel się z nami swoimi 'urojeniami' :P
    Lalki świetne, córeńka bardzo mi się podoba :)
    U nas czas na Peppę powoli się zaczyna, póki co króluje Kubuś Puchatek :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urojeniami sie podzielę niebawem na 100% nawet jeśli nie wyjdą :-)
      również pozdrawaiamy :)

      Usuń
    2. Będę czekała ;)

      Usuń
  7. Gdyby nie córka, to w ostatnim miesiącu w ogóle najlepiej bym nie wstawała z łóżka. Fajnie, że już tak bliziutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odliczam kazdą minutę do końca ;-)

      Usuń
  8. Jeszcze troche i sie rozpakujesz więc nie przyzwyczajaj sie zanadto :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba sie nie da do "tego" stanu przyzwyczaić, raczej ma sie Go szybko dość... a dzeicia na rękach by się chciało... oj odliczam do naszego spotkania już od dawna :-)

      Usuń
  9. Trzymam kciuki i odliczamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. u nas szaleństwo na Peppę przeszło, po drodze była Mickey,a teraz Dora. nie nadążam.
    już wiem, że nie ma co starać się być na bieżąco i kupować zabawek z ulubionymi bohaterami.
    ech ta zmienność u dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz u nas milosc jest stala..:-) chyba od dziecka zalezy :)

      Usuń
  11. kurcze, juz tuz tuż:) u nas tez peppa była całym światem, ale od 2-ch miesiecy to myszka miki rządzi w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te gile to opanowały ostatnio wszechświat. Hania moze sie nie smarka ale moje dzieciaki w szkole to ugilane sa po pas prawie wszystkie. Juz chyba nawet sie przyzwyczaiły, bo niektórym to wcale nie przeszkadza. Oh beztroskie dzieciństwo ;) Kochana a Peppa i u nas zawsze i wszędzie LOVE :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze sie ,ze juz lepiej ze zdrowkiem u Was !!! :) Madziu jeszcze troszke i bedziecie chodzic z wozkiem na spacerki :) Nie ma turlania ,bedzie pchanie wozka :):) I rzeczywiscie prawdziwe szalenstwo u Was z Peppa ,alee i ja ja polubilam troszke :) Buziaki :) Trzymaj sie Kochana !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no niestety pogoda daje popalić to i bakterie się do nas lepią jak ciocie na boże narodzenie ;p zdrówka życzę ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...