czwartek, 13 marca 2014

Zdobycze na wyprzedaży samochodowej

tak zwanej w Anglii Car boot sale, dla ciekawych więcej informacji KLIK.
Pojechaliśmy w celu znalezienia pojemnych samochodów dla Mai tak, aby mogła pomieścić swoich przyjaciół z Peppy Pig i udało nam się zdobyć po 1f cudne auta ;-)


Ja rzuciłam się na książki, a że byliśmy już pod sam koniec ludziska dawali je hurtem ;-)
Brałam tylko te, które mi się podobały, choć i tak mam trzy wciśnięte przez panią ;-)

Historie są bardzo fajnie i lekko napisane



ilustracje cieszą oko

ta książeczka jest Mai ulubioną, opowiada za co miś kocha swojego tatusia

to cieniutkie książeczki z serii poczytaj mi na dobranoc ;-)

straszna historyjka, Maja z wypiekami ją słuchała

śmierdzący miś też jest fajny :-)

Russell skradł moje serce...


Gratis dostałam puzzlową książkę ;-)

Seria naukowa, dla tej większej Majki ;-)

The best of the best:
sweterek i bezrękawnik razem 1f

Niestety nie są różowe, więc nie wiem  czy księżniczka różu je ubierze, muszę ją przekupić ;-P

Następny post -co też duża pszczoła uszyła ;-)

Pozdrawiamy serdecznie 
:*

13 komentarzy:

  1. super, ze udalo Wam sie dojechac na "karbuty" i zlowic takie cuda :)
    My dawno nie bylismy, ale chyba czas na odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te łupy, szkoda, że u nas nie ma takich wyprzedaży :) A co do sweterka i bezrękawnika przefarbujesz na różowo jak Maja nie będzie chciała założyć bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, e u nas czegoś takiego nie ma. bardzo fajna sprawa. można się pozbyć zbędnych rzeczy z domu i kupić okazyjie ciekawe zabawki czy ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  4. ile fajnych zdobyczy :D

    Zapraszam do mnie . Za "chwile" candy . http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu posty, przybliżają obraz Waszego życia :))) łupy bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że u nas nie ma takich wyprzedaży - zazdroszczę łowów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. My też car boot lubimy:) I ja też zawsze poluję na książki i zabawki. Często jest tak, że wracamy z zakupami tylko dla Toto:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale łupy, no same perełki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne:), te książki wspaniałe są.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem Waszych zdobyczy! Fajowskie, to Ci się zakupy udały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...