poniedziałek, 10 marca 2014

Wiosna u nas ;-)

Zawitała Pani Wiosna na całego, grzechem jest siedzenie w domku, zażywamy ile się da kąpieli słonecznych... czas zatem ograniczony jest do minimum ...
jak mi brakowało tej pozytywnej energii z nieba płynącej ;-)

Wczoraj wpadaliśmy do domku na sek.... i już nas nie było...



Mało pozowane ;-)


Wiosenna czapa dla Mai powstała, u nas naprawdę ciężko znaleźć cienkie czapeczki!

Szaliczek w dwóch wersjach :)

Wybaczcie kochane, ale będzie mnie nieco mniej ;-)
Sterta prania dla Olivierka, ogarnianie kuchni ...
oj ... lista jest długa... może ktoś wpadnie do pomocy ? ;-)

Ciepełka dziewczyny oraz dużo zdrówka dla Was 
:*

15 komentarzy:

  1. ale ja tu długo nie byłam... u nas też wiosna.. jest wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też wiosennie - chociaż poranki jeszcze chłodne... Niestety Fabi chory więc wychodzimy ale tylko na krótkie spacerki :| Oby słonko już zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas też cudownie, cały dzień przed domem, ja, dzieci, koty...cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlatego dziewczynki noszą moje chustki :)
    bo dla dzieci albo szalki albo nic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna Sloneczna Wiosna :):) Super komplecik z chustka :) Slicznie wygladacie Panienki :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt fajna pogoda się zrobiła :) Ach te obowiązki:(

    OdpowiedzUsuń
  7. jasne że chętnie bym wpadła do pomocy lecz mi za daleko :/ no i prawda ja swoich chłopaków przegoniłam na plaży i w lasku w sobote i w niedziele po ponad 6 km :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale Ciebie rozumiem, j a też mam stertę prania, prasowania i ogólnie fatalnie jest, bo nie wyrabiam ;((
    Twoje zestawy są wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Majeczka ślicznie wygląda w tej opasce z kokardą :) U nas też wiosna ale chorobowa a na dworze tak ciepło, że aż skręca ze złości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas też pięknie. Niestety ze spacerami muszę jeszcze chwilę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słonecznie, super czapeczka.

    zapraszam do mnie, niedługo candy
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze to wszędzie problemy są z cienkimi czapkami jakiś towar deficytowy. Muszę też coś uszyć bo nawet jeśli znajdę online jakiś fajny egzemplarz to cena zniechęca. Życzę Wam samych słonecznych dni i wielu rąk do pomocy:) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy termin? U nas tez pogoda cudna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...