poniedziałek, 24 marca 2014

W roli głównej -Diy

czapka z bluzki, niestety nie zrobiłam zdjęcia przed ...
jak już zaczęłam to zapomniałam o wszystkim.

Chciałam znaleźć pasujące nakrycie głowy do naszego płaszcza - kupiony w tamtym roku H&M 
wcześniej chodzić w nim Maja nie chciała, w tym roku gust jej się zmienił ;-)
Ciężko znaleźć normalną czapkę, a co dopiero pasującą do czegoś....
byłyśmy ostatnio w matalanie, ja zawsze szperam po przecenach i znalazłam bluzeczkę wraz z getrami.
Plama na bluzce obniżyła wartość stroju do 1f ;-)
Musiałam troszkę pokombinować, bo nie mogłam zrobić jej tak jak zawsze, czyli w kształcie zera, bluzeczka była mała rozmiar  12m,  getry również przerobię.

Majucha wygląda obłędnie, pani w sklepie pytała gdzie kupiłyśmy taką czapkę, nie muszę pisać jak pękałam z dumy mówiąc że sama uszyłam ;-)


Moja czyściocha pobrudziła rączki ;-)

Obowiązkowy punkt programu - karmienie kaczek.

Wybiegane dziecko = głodne dziecko...:D


 Czapa kociak

tak wygląda na lewej stronie, uszy są dobrze chronione !


Popołudnie obfitowało w wiele atrakcji, czy Wasze dzieci też są tak odważne?
Ja mam wrażenie, że moja dwu latka z hakiem niczego się nie boi.


Jeszcze niedawno było widać moje stopy z tej perspektywy, teraz już nie... !
eh...

:*

32 komentarze:

  1. Widzę że się nie poddajesz!, mnie zostało równiuśkie 3 tygodnie.

    Dzielna jesteś.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi dwa razy tyle ;-) bede Wam kibicować :*

      Usuń
    2. czyli co ja na pierwszy ogień idę, hihi, no ładnie. Trzymaj się dzielnie.

      Iz

      Usuń
  2. No ta czapka jest rewelacyjna. Daj instrukcję co i jak należy zrobić, bo aż chyba spróbuję, bo jest obłędna ta czapka się zakochałam w niej. A i płaszczyk też cudny zresztą jak cała Maja. A co do odwagi nasz Lulcia też mam wrażenie, że niczego się nie boi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czapę szyłam około 7cm od boków szycia bluzki wraz z ramiączkami, podwinęłam i zszyłam dół aby się nie rozkładała. wczesniej mozesz sobie ołówkiem zaznaczyć kontury i po nich zszyć .-) mozesz uzyc stara bluzeczke, zobaczyc jak Ci wyjdzie, powodzonka

      Usuń
  3. super ja ostatnio zrobiła czapkę córci z mojego swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne rzeczy szyjesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł z tą czapką, chroni uszy i głowę, ale też jest przewiew.
    zdolna bestia jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na kiedy masz termin, bo coś mi się zdaje, że chyba niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze troszke właśnie, a rozmiar mam imponujący :P strach się bać ...;-)

      Usuń
  7. ale słodka ta czapa :D aj dzieci to są odważne bestie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta czapka! I pięknie pasuje do płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka rewelacyjna! Płaszczyk też śliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej uwielbiam Twoje pomysły!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobieto ty się możesz tym zająć zawodowo - świetnie wychodzą ci te przeróbki i szycie :) Maja jak zwykle wygląda przepięknie - cudowny ma ten płaszczyk i czapa pasuje w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto szuka ten znajdzie a naszukalam sie odp. materialu na czape:)

      Usuń
  13. Wiesz co Ci powiem, jak patrzę na te twoje cuda, to w kompleksy zaczynam wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie przesadzaj;-) czasem poprostu trzeba miec szczescie w szperaniu ;)

      Usuń
  14. Ta czapka jest tak kocia, że sama bym sobie taką dumnie nosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. superowa czapeczka:D zapraszam do mnie w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny płaszczyk !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Maja wygląda pięknie :) Świetna ta czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czapka wygląda świetnie! :) tez mam zawsze problem, żeby kupić jakąś fajną. Skąd ja to znam z rączkami ;) moja 2,5 laka chyba nie jest aż taka odważna, ale nie ma nigdzie takiej siatki, żeby to sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej Kochana zaglądnij do nas bo poszczęściło się Wam w losowaniu:) podeślij adres na maila blogowego prosze:)
    Pozdrawiam i gratuluję:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia a czapusia genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie prezentuje się ta czapeczka !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...