czwartek, 27 marca 2014

Tancerka z Robimisiów - Diy


Książeczkę Maja dostała od cioci i wujka- dziękujemy, urzekła nas strasznie.
Misie są tak sympatycznie narysowane, że buzia sama się uśmiecha;-)
Dzięki niej Maja dowiedziała się czym zajmuje się położna, policjant czy sędzia.
Pięknie zaczęła opowiadać historyjki do skromnych ilustracji.
Zapytana jaki ona zawód wybiera:
- Tancelką będę :-D
Postanowiłam tak ową Tancerkę dla Mai stworzyć, już dawno podobały mi się rysunki na materiale, proste, wesołe, urokliwe. Brakowało mi pomysłu na mój rysunek, szczęśliwie sam przyszedł  ;-D

 Wykonanie b. proste, najwięcej czasu zajmuje malowanie, zajęło mi około 10 min. farbę kładłam wykałaczką.
Narysowałam ją wczoraj, a dziś tylko zszyłam i wypchałam- razem jakieś 15 min.
Polecam- dla leniwych ;-)

 



Pogoda u nas deszczowa, farby poszły w ruch, jajka ciut za wcześnie, ale co tam;-)
Ważne, że dziewczynki miały frajdę
Jajka są ze styropianu, kijki do szaszłyków przyklejone klejem na gorąco 10 min wcześniej.


Piękne nam wyszły!!!

Maja zostawiona na 5min samotnie w pokoju ;-P 

Ku pamięci kolorowanka;-)

Jestem ostatni tydzień na urlopie, potem już macierzyński...
czuję pot na plecach, boję się chyba bardziej niż z Mają, wówczas przynajmniej nie wiedziałam co mnie czeka ;-)

Co byście powiedziały na Candy?
Jakieś pomysły, a może mam Was zaskoczyć ;-)

:*

22 komentarze:

  1. boska ta przytulanka! a jakimi farbami malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dylon w słoiku :) roż - farba do tkanin w pisaku- mam ja dawno, po nałożeniu zaprasowałam :-)

      Usuń
    2. i po wyschnięciu - zaprasowałam ;-)

      Usuń
  2. O ludzie co ona sobie zrobiła :) Candy super, zaskocz :) i tak wszystko co robisz jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna przytulanka, mamuska ty to masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przytulanka i jaka frajda, że prosto z bajki :)
    Dużo ludzi mówi że drugi poród łatwiejszy :) Ale ja też będę bardziej zestresowana bo człowiek faktycznie wie co go czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tancerka the best i nasunęła mi pewien pomysł ale znając mój zapał słomiany i talent wątpliwej jakości nic już nie napiszę aby nie zapeszyć pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Candy to ja chętnie, biorę wszystko... może tym razem mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie siadam i dumam nad czymś ... czas dla mamy nadszedł ;-)

      Usuń
  7. Misiowa tancerka wyszła pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. no ta tancerka cudowna. jak żywcem z ksiązki wyjęta.
    mam z tej serii książkę o przeciwieństwach, nie am szału niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my tą akurat lubimy przegldać :-)

      Usuń
  9. Super pomysł z tą tancerką :) Książeczka wygląda na bardzo pomysłową :) Mojej małej też na pewno by się taka podobała. I nie bój ;) Za drugim razem jest łatwiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna poduszka ! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Te rysunki na materiale, no cudo! Bardzo mi się podoba!
    Malowanie jajek, oj w tym roku będzie ciekawie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow :) ale cudnie!

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj to już tydzień został do terminu?! 3mam kciuki żeby wszystko było OK! A Candy jak najbardziej jestem za:) Może jakaś uniwersalna maskotka, co by mogła być też dla chłopca, bo ja mam Synka:D hihi może wreszcie uda mi się coś wygrać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna Misia ;) Majeczka zdolna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. witam. Superowe i pomysłowe rzeczy robisz :-). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...