piątek, 21 marca 2014

Przerabiamy- tutorial


Nowe legginsy, które mimo iż są na 110cm wyglądają na Majce na krótkie ;-(
Chciałam je inaczej przerobić, ale szkoda mi było ich ciąć, może jak się ciut zniszczą ;-P
 

 Kolejna dorobiona falbanka do bluzeczki ;-)
Jak zrobić taką falbankę KLIK

Spódniczka powstała z przerobionych już wcześniej spodni, dla zainteresowanych KLIK ;-)
Obcięłam możliwie najbliżej kroku, wszyłam materiał... 
Majce się nie podoba, może jakimś cudem ją namówię na włożenie jej ;-)

Wiele ludzi zastanawia się -Jak jej się chce? Po co ona to robi?
Ja Wam chętnie odpowiem, gdy zobaczę coś, muszę spróbować zrobić, po części aby się sprawdzić, podołam czy też nie ;-)

Szycie odpręża mnie, mogę się wyłączyć, odizolować od codzienności, zapomnieć o tym co mnie trapi ;-)

Tak więc zobaczyłam getry z kotkami, łaziły za mną, aż postanowiłam je zrobić sama ze starych, za wzór posłużyły mi nowe :)

wycinamy dziurki, ja miałam filc - z lenistwa, użyłam go na uszy ;-)

zszywamy na lewej stronie

doszywamy materiał, mój jest z za małej mojej bluzki - streczowej, obcięłam odpowiednią ilość materiału zszyłam bok, a potem doszyłam do getrów

namalowałam kociska

Koniec :-)
:*
ps. proszę o podpowiedź dobre duszyczki - Jak można zmarszczyć falbankę inaczej niż przez założenie, czy spódnicę z koła?

Dziękuję z góry:)

16 komentarzy:

  1. a da się inaczej zmarszczyć falbankę?
    teraz takie kotki na kolanach to krzyk dziecięcej mody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama ciekawa jestem ;-) ja zakładam falbanki, a moze da sie inaczej...
    ciekawe czy Majce sie spodoba kotowy krzyk mody- jeszcze nie widziała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ty genialna jesteś! Ja mam spodnie, które chciałam przerobić na krótkie a jednocześnie dodać mankiety ( nie wiem czy tak to sie pisze:-p), ale na razie poje się ich tknąć:-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszperaj wczesniej, przemys i dzialaj, ja czesto najpierw dzialam.. czego często żałuję potem ;-)

      Usuń
  4. Jak zwykle jestem pod wrażeniem twojej pomysłowości i zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wychodzą i te przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow - cuda! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. różowość jaka ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze jak fajnie:))

    ja zawsze mam problemy z rękawami ubranek mojej córki:) zwykle są za krótkie!
    może zaproponujesz też coś??

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię do Ciebie zaglądać przede wszystkim ze względu na pomysłowe przeróbki :) Ja marszczę falbanki fastrygując pasek materiału "u góry" i potem ciągnąc z nitkę. Można to zrobić ręcznie, można też ściągnąć ścieg maszynowy prosty, pod warunkiem, że nie był ryglowany - po prostu pociągasz za pojedyncze nitki na końcach i się marszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny! :) Zazwyczaj nie spinam szpilkami, tylko łapię podczas szycia - ewentualnie w 2-3 miejscach żeby się za bardzo nie przesuwało -a to dlatego, że ja szyję małe rzeczy. No i trochę z lenistwa ;) wydaje mi się, że maszynowy ścieg może dać ładne, równe fałdki. Zamierzam kiedyś je przeprasować i sprawdzić, jakie mogą z tego wyjść plisy ;)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...