niedziela, 23 marca 2014

Modowe inspiracje- Japan style


Leje jak z cebra, Maja padła z tatem po 15... mam nadzieję, że to nie oznaka jakiegoś choróbska!
Ja się nudzę i butów wiosennych usilnie szukam, macie jakieś typy?
Doszłam do wniosku, że jak nic nie znajdę, to w czerwone, ewentualnie zielone trampki zainwestuję ;-)

Szukam oryginalnych ciuchów dla dzieciaków i jak zwykle moda zza oceanu mnie urzekła ;-)



takie spodenki możecie sami zrobić np. KLIK, w internecie znajdziecie więcej, czyli takie, które Wam przypadną do gustu
więcej inspiracji z dżinsem KLIK
w tym sezonie koronki rządzą KLIK -koszula z koronką
Marzy mi się przerobienie mojej kochanej kurtki, najlepsze jest to że zawsze koronkę można odpruć, a w sklepie za taki ciuch trzeba słono zapłacić :-)

Dziewczęce ciuszki .. ach...









Kobiece
Widziałam podobne ciuchy w sieciówkach, ceny dwa razy wyższe ;(



Szwędałam się ostatnio to tu... to tam... myślę sobie, że najbardziej kolekcja wiosenna przemawia do mnie z primarnii, większość bym mogła mieć w szafie.
Zwiewne - lekkie, lata 60 atakują w tym roku.
Co Wy na to, będziecie podążać za modą?
 Czy raczej kupujecie ciuchy, które się Wam podobają?
Ja ostatnio tak się zakochałam w sukience, że kupiłam za małą na mój obecny stan, myślicie że schudnę do rozmiaru 10 ?
hihihi większej nie było...

:*

9 komentarzy:

  1. stylówki . sukienka dresowa - boska. Jak ja dawno nie byłam w sklepie. muszę chyba o jakiejś pracy pomyśleć hihihi

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie podążam za modą ani chłopaków nie ubieram modnie ani siebie. poprostu kupuje co mi sie podoba często Mati mówi co by chciał wiec sam decyduje o strojach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością schudniesz do rozmiaru 10. A ja kupuje to co mnie się podoba i nie zawsze idzie to w parze z modą. Co do butów na wiosnę ja polecam za kostkę, wiązane, na małym obcasie. Pasują zarówno do spodni jak i spódnicy, ja je ubóstwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz zaprezentować :-) pisz gdzie kupiłaś :-)

      Usuń
  4. Dresowa sukienka jest cudna!:D
    Ja zawsze kupuję to co aktualnie mi się podoba jednak często zdarza się tak, że w domu już nie wydaje się takie urocze i czeka sezon dwa aż znów wpadnie mi w oko i czasem nawet jest wtedy modne ;) Jednak głównie chodzi i kolor i fason ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. te dziewczęce są urocze, ta sukienka z króliczkiem i bluza z sową. od razu bym kupiła.
    ze mną i modą bywa rożnie, staram się być modna, ale nei za wszelką cenę.
    przede wszystkim jestem wierna sobie.
    nie kupuję czegoś w czym źle się czuję.
    nauczyłam się już robić zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w szortach O_O

    OdpowiedzUsuń
  7. Japan Style też mnie urzeka, ale z tego co wiem te ciuszki są tak marnej jakości, że szkoda nawet tych kilku zł... ładnie wyglądaja z reguły tylko na zdjęciach. Ja za modą jakoś szczególnie nie podążam, kupuję to co mi pasuje i co mi wpadnie w oko - chociaż staram się mieć co sezon jakiś odpowiadający trendom akcent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...