środa, 5 marca 2014

Inspiracje do zrobienia


 Nazbierało mi się różnych pomysłów, które kiedyś bym chciała zrobić, może którąś z Was też zainspirują.
Zrzucałam je na dysk, więc nie mogę podać źródła docelowego niestety.
Za co z góry przepraszam ;-)

Małpka ze skarpety - opętała mnie ;-)


Zszyte ze sobą poszewki na poduszki, jak dla mnie bomba :)


Filcowe stwory

urzekająca dżinsowa sowa

Obok tego kociaka nie da się przejść obojętnie 
:)

Słodka lala

Miś Gentleman

Półka dla lalek

Trampki dla lal

Sowę muszę kiedyś zrobić, nie ma mowy, abym takiej w domu nie miała ;-)


Bardzo fajna broszka, która może mieć liczne zastosowanie :)


mmm....

Półki ze skrzynek

Dwustronne kolczyki

Fartuch z koszuli

Półka ozdobiona tapetą ...:-)

:-D

Spinki do włosów

kolejna rzecz, która skradła moje serce 
eh...

Mini ogródek z palety

pomysłowe wykorzystanie starych skrzynek np. po jabłkach

Lampa do ogrodu, taka prosta, a jaka piękna

Ciekawy efekt, muszę spróbować.


takie spodnie to ja bym mogła mieć :-)

Ciekawa jestem, czy kolekcjonujecie ciekawe pomysły, wracacie do nich, realizujecie, czy zapominacie ?

:*

15 komentarzy:

  1. ten pomysł z woreczkiem na obiektywie właśnie wypróbowałam:) i powiem Ci, że jeśli się dobrze ustawi ten worek, to faktycznie ciekawe efekty z tego mogą wyjść:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysły - zszyte poduchy świetne!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też gromadzę rózne ciekawe inspiracje na dysku, głównie związane z pokojem mojej Mai który powoli będzie powstawał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra pomysły lubię takie. Skrzynka na jabłka i zrobione z nich półki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper pomysly :) A wiec do mojej kolekcji co sobie zbieraaam :):) dolaczyla sowa na oparcie :):) podusie zszyte :):) Buciki dla lalek :) I te mebelki ze skrzynek ,poniewaz latem mam zamiar zrobic na nowo pokoik dla dzieci :):) Ja pomalutku realizuje pomysly , roznie z tym poniewaz zawsze i cos nowego wpadnie w oczko :) Milego Dnia Wam Zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sowa na krzesełko i lala! Tym się zajmę-dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. te zszyte poduchy i sowa na krześle...muszę to mieć! :)) dzięki za pomysły, też chomikuję na dysku, ale często też o nich zapominam, bo tyle tego już bym chciała...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten drugi pomysł z zszytymi poszewkami wręcz genialny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie te pomysły są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne pomysły - sowa na oparcie krzesełka po prostu rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj kurcze a ja kilka dni temu wyrzuciła stare podarte jeansy... byłaby sowa hehe półki ze skrzynek są ekstra i idealny fartuch z koszuli a latarnia morska z doniczek czadowa

    OdpowiedzUsuń
  12. No to już wiem, że Ty bezczynnie nie będziesz siedzieć ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudowności :) Super wyglądają te poszewki na poduszki połączone razem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...