piątek, 7 marca 2014

Czym zająć malucha ?

Potrzebowałam chwilki bez ruchu dzisiaj, musiałam wymyślić Majulce ciekawe zajęcie.
Dawno polowałam na igłę dla dzieci, niestety zawsze zapominałam, aby ją kupić, tak więc musiałam wymyślić coś na szybko ;-)
Użyłam wsuwki do włosów, troszkę muliny, karton i dziurkacz :-)
Maja bawiła się przednio, a TU możecie zobaczyć pracę Mikusia, mama i Miko zainspirowali mnie do działania ;-)
(alternatywą dla mniejszych dzieci, ruchliwych, tak jak pisze Agatka, jest sznurowadło)

nasze pierwsze przewlekanie 



Tadam... dokładaliśmy kolorów masę :-)

Ja wzmacniam się ile mogę ;-)
Pomocnicy dobrego nastroju ;-D


Kobity kochane, życzymy Wam dużo najlepszości z okazji święta naszego :***
Niechaj wszystkie marzenia się spełniają, zdrówko dopisuje, a uśmiech zawsze gości na twarzyczkach!

Ja swój prezent sama sobie wybrałam, a Wy zdajecie się na Waszych mężczyzn?
Domyślą się czego pragniecie ?
Czy podpowiadacie im delikatnie, co Was uszczęśliwi ...?

:*

18 komentarzy:

  1. oo i przeplatanka prawie za free:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko w domku raczej każdy z nas ma ;-)

      Usuń
  2. tez kiedyś Mai zrobiłam na szybko taką zabawke ale zamiast muliny miałam sznurowadło :)
    a jutro pewnie będą kwiaty i to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne i tanie :) Oj pewnie nic nie dostanę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł pierwsza klasa. W życiu bym na to nie wpadła ;) i dla Was Madziu życzonka pełne ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysłowo, ja mam taka gre przeplatankę ze sznurówkami :)

    :) Zapraszam na swój profil i Pozdrawiam. Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki świetny pomysł! Muszę zrobić takie mojej Lence :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet ;) Ja pewnie nic nie dostanę bo przez urodziny Emilii nie będzie nawet kiedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł rewelacja!!! Kupuję :-) I wam także najlepszgo dnia jutro a potem do końca świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysl na zajecie dla maluszka :):) Bardzo mi sie podoba :) Co do Dnia Kobiet : bylam na zakupach dzisiaj i jak wrocilam i maz zobaczyl ile ,czego nakupilam to powiedzial : I jak juz kupilas sobie prezenty na Dzien Kobiet :):):) Tak Ja lubie podpowiedziec czasem co chce ,albo jak dzis po prostu mialam swoje cale trzy godziny na zakupy na spokojnie :) Milego Dnia Kobiet Kochana Ci zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proste w wykonaniu, świetna zabawa a jednocześnie nauka!

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyszło, ma talent po mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nutella... Ależ mi apetytu narobiła. Niestety wszystko co zawiera kakao musi poczekać na lepsze czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo sie ciesze, ze pomysl Majce przypadl do gustu :)
    Pieknie jej ta wyszywanka wyszla :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój syn uwielbia wszelkie zabawy z kartonami - ale zazwyczaj tnie i klei z nich niezidentyfikowane stwory ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super efekt, u nas wszelkie zabawy z nitką i włóczką do destrukcja i armagedon;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...