sobota, 22 marca 2014

Co można zrobić ze streczowej bluzki? -DIY

otóż...
mi zostało z niej tyle


Spodenki i czapa na 6-9m, robione na szybko, koleżanka chciała tylko czapeczkę, mi się marzyły takie spodnie dla Mai.
Bardzo chciałam jej uszyć podobne, przemyślałam jednak sprawę - bo moja gwiazda przecież nie założy, a ja się namęczę ;-)

Czapa jest robiona jak TUTAJ, nogawki są z rękawów bluzki , szyte jak TUTAJ, środek to prostokąt wszyty pomiędzy rękawy, doszywamy pasek, wciągamy szeroka gumkę :)

spódnicę poprawiłam ;-)
dziękuję za wskazówki

Majusia grożąca Peppie, chyba jej przyłoży ;-)
Jak myślicie?

Zamknięte w domu jesteśmy, słońce się na nas obraziło, wiatr za to absolutnie nie ;-(
 Wieje jak szalony, wczoraj wytrzymałyśmy 10 min na placu zabaw, masakra jakaś. 
Maja się domaga spacerów:
-Mamuś do sklepu choć, plisss...
Zawsze to coś innego niż siedzenie w domu ;-)

Moje guru od ułatwiania życia (dzięki Madzik) sprzedała mi patent na extremalne pranie, tzn. 
łapacz kolorów, słyszałyście o nim ?
więcej TU


oraz odświeżacz koloru do białego KLIK

Test będzie niebawem  na ciuszkach malucha, białe śpiochy są moim utrapieniem, z czasem wychodzą żółte plamy, które ciężko usunąć, zobaczymy czy podoła za pierwszym razem i czy faktycznie będą wyglądać jak nowe ;-)
 Kolorowych mam troszkę nowych, więc łapiące ściereczki też będą mieć co robić.

Podzielę się z Wami opinią na 100%, sama jestem bardzo ciekawa, koleżanka mówi, że działają rewelacyjnie ;-)
Post nie jest sponsorowany!
Słonecznego weekendu :-)
:*

7 komentarzy:

  1. Jak zwykle cuda tworzysz z niczego. Zaciekawiłaś mnie tym łapaczem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ala tez coraz częściej zaczyna grymasić, że bluzka bzydka i buty stare.

    OdpowiedzUsuń
  3. sama bym chętnie taki środek do białych rzeczy przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maja przed lusterkiem wygląda bosko!!! A łapacza kolorów dostałam ostatnio od teściowej ( Niemczech kosztuje to około 2 euro więc cena podobna) i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto ty to masz pomysły, a córcie masz świetną :)

    zapraszam na moje candy :)
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze widzę takie cuda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...