poniedziałek, 24 lutego 2014

Zabawa w podaj dalej, wyróżnienie

Wzięłam udział w  zabawie podaj dalej u Agusi, parę dni temu przyszły dla nas prezenty, bardzo trafne zresztą :-)
Dziękujemy :*

Z tej okazji przekazuję zabawę dalej, kto pierwszy ten lepszy.

ZASADY:
1. Musisz posiadać własny blog
2. Pierwsze trzy osoby,które umieszcza pod tym wpisem komentarz, w którym wyraża chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały,robiony ręcznie upominek,który wyśle w ciągu 365 dni
3. Ty organizujesz taka sama zabawę u siebie i dajesz szanse kolejnym trzem osobom, na prezent od Ciebie

Nasze prezenty są fantastyczne, zobaczcie same:




 Podkładki mamy dwie :)

Majusia bardzo lubi swój jasiek :)

KLIK - zobaczcie jak wyglądają prezenty u Agusi

Zostałam również wyróżniona -dziękuję bardzo, każde wyróżnienie jest bardzo miłe dla mnie
Dziękuję Madziu

1. Na czym ostatnio byłaś w kinie?
-Był to jakiś fantastyczny film na pewno :) Pamiętam, że wyłam jak bóbr - początek ciąży ;-) Tytułu nie pamiętam.

2. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
- Nic nowego nie napiszę - szyć

3. Areaobik czy siatkówka?
-Siatkówka

4. Szpilki czy trampki?
-Trampki

5. Krewetki czy smalec?
-Krewetki

6.Twój ulubiony program TV ...
-Miasto kobiet ;-)

7. Ostatnio przeczytana książka to ...
- Ostatnio brak mi czasu na książki.

8. Dlaczego piszesz bloga?
-Początkowo była to pamiątka dla Majusi, obecnie piszę również o moich zainteresowaniach

9. Twoja najlepsza cecha charakteru to ...
- Dobra organizacja

10. Twoja najgorsza cecha charakteru to ...
-Lenistwo ;-)

11. Twoje największe marzenie to ...
- Niech nim pozostanie ;-)


Dziękuję również Kuleczkom za wyróżnienie, strasznie miło wiedzieć, że ktoś lubi nas czytać :*

.........................................................................

Wracając do zabawy:

3....
.
.
2...
.
.
1..
START
Kto pierwszy ten lepszy :-)

11 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie pobawię się w obdarowywanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe prezenty dostałaś, na zabawę się nie piszę, bo mam zawsze poślizg:-(
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty dostałaś:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy24/2/14 12:12

    Ja się zgłaszam do zabawy!!
    Marlina

    OdpowiedzUsuń
  5. O to ja też się zgłaszam do zabawy:) Super pomysł z tą zabawą! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze sie ,ze te drobne prezenciki sprawily Wam odrobinke radosci :):) Milego Slonecznego Poniedzialku Wam zycze :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny prosze o dane do wysylki na maila, Marlina prosze o linka z nazwa bloga rowniez :)


    Mam 365 dni więc badzcie cierpliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna miki :)
    jesli jeszcze sie zalapie to chce wziac udzial w zabawie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowne myszki. moja Em by oniemiała z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Heehheheheh widziałam zanim dostałaś, hehehe

    Iz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...