środa, 12 lutego 2014

Tildowy lód - wykrój

Potrzebne będą:
dwa materiały, wypełnienie, maszyna i czas


przykładamy prawą stroną materiały do siebie, rysujemy falbankę

szyjemy (tylko falbankę!!!)
 wycinamy -dokładnie w zgięciach


podwijamy równo

składamy i rysujemy rożka, zszywamy

przewracamy na prawą, wypychamy falbanki

wkładamy kolorowy materiał do środka, ja zaprasowałam

w miejscu zgięcia przeszywamy

wyciągamy kolorowy materiał, wypychamy, podwijamy górę - aby się nie strzępiło, szyjemy

ozdabiamy górę wedle gustu, biorąc pod uwagę wiek dziecka!
Kto zgadnie, który był pierwszy hyhyhyy!?

Wykrój
Maja przeszczęśliwa z lodów, jak łatwo dziecko uszczęsliwić w 30 min :-D
Dziewczyny nic tylko szyć w tak straszliwą pogodę... :-)

.......................

Chłopek - mysz lub miś ...tak mnie naszło
Szyłam go dwa tyg, zdjęcie robiłam wieki ;-D
Co o nim myślicie?

Wyczekujcie kolejnego posta, ten musiałam podzielić na dwa, wyszedł mi początkowo za długi ;-)
Buziaki :*

22 komentarze:

  1. Dla Ciebie to pół godziny roboty, a ja bym wcale nie zroiła :( Chłopek fajny :) Lody też cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lody jak żywe, tylko lizać. Pierwszy może był żółty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody Mniaam :):) Chlopak bardzo mi sie podoba :) Suuper szyjatka :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś boska! Że też Ci się chce...;) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze niechce mi się, uśmiech Majki, jej szczęście - uskrzydla, zwłaszcza że się bawi nimi, nie rzuca w kąt :)

      Usuń
  5. lody świetne:):) bomba:):)! u mnie dzisiaj na blogu uszyta kropla deszczu dla syna na karnawał:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombowe te lody! Bardzo mi sie podobaja.
    Mysle, ze pierwszy byl ten niebiesko-fioletowo-zielony, a ostatni tez zolty :)
    A chlopczyk calkiej przystojny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak jak piszesz ;-)

      Usuń
  7. Ciekawy ppomysł z tymi lodami, matczyna kreatywnosc nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, ale małe rzeczy do szycia to zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ty masz wyobraźnię i pomysły. Świetne te lody, takie słodkie, że naprawdę zachciało mi się takich smacznych, letnich lodów gałkowych mniam!
    pozdrawiamy:)))


    p.s. pierwszy ten z prawej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, takie proste a takie trudne nooo:). Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie , zgadzam się takie proste a takie trudne, są super :)

      Usuń
  11. Świetne te lody ! :)) A nie wiesz może jak uszyć muffinkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem jak torcika, moge ci zeskanować i przesłać, za muffinką się rozejrze :)

      Usuń
  12. Lody są piękne i apetyczne:) A chłopek rewelacja, lubię takie trochę inne, zabawne i nietuzinkowe zabawki:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, Pięknie. Więcej chcę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Smacznie wyglądają te lody! Myślę, że pierwszy był ten po prawej niebieski w kółka. A chłopek rewelacyjny. Tylko co on ma na głowie nad czapką?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...