wtorek, 25 lutego 2014

Sukienka z koszulki- Diy

Moja córa rośnie jak na drożdżach, staje się dziewczynką, a wiadomo że duże dziewczynki chodzą w sukienkach.
Maja uwielbia się przebierać, czasem odzienie zmieniamy parę razy dziennie, potem Maja staje przed lustrem i patrzy jak się kręci nowa kiecucha :-)

Postanowiłam sobie za cel uszyc sukienkę, a że krawcowa ze mnie żadna poszłam na skróty ;-)

Potrzebne będą:
bluzeczka - ja swoją kupiłam w Primarni za 1f
materiały- w zależności co chcemy wyszyć
oraz materiał na falbankę

Wydrukowałam sobie prosty rysunek na pierwszy raz

Peppa posłużyła mi za wzór, dwa materiały zszyłam na lewej stronie i wywróciłam
głowa, nogi, uszka
Łatwiejsza wersja  z filcem lub odrysowanie Peppy na tkaninie

przyszyłam głowę, uszy pod materiał, niestety jedno mi uciekło ;-)

nogi przyszyłam tak aby luźno zwisały

wycięłam dwa materiały każdy po 18cm długości, szerokość podwójna do bluzeczki, zszyłam je razem, podwinęłam jedną stronę dwa razy, aby się nie szczępiło

następnie przyszyłam do bluzki

Moja wizja Peppy i Mai - gdy wycinałam sobie materiał, gwizdnęła mi bluzkę :-)

Wkładamy dyktę i malujemy - ja użyłam pisaka Dylon, ciekawa jestem jak się zachowa rysunek po praniu 
tadam...

 Postanowiłam zakryć mankament Peppowego ucha i przyszyłam kokardkę ;-)

Majusia z cyklu:
-Mamuś, ale nie rób mi zdjęcia- a pcha się przed obiektyw ;P


 Jak Wam się podoba pomysł?
Ja myślę , że do lata zrobię Majce jeszcze podobną sukieneczkę, może już z gotową aplikacją, kto mnie tam wie ;-D
Zresztą koszt jest naprawdę niewielki, więc czemu się nie pobawić ;-)

:*

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Zresztą jak wszystko co wychodzi spod Twojej igły;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam zdolności :) Sukienka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna! Taka oryginalna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo Kochane moje, materiał w kwiateczki znalazł cudne zastosowanie, oooo tak jest idealny na spódniczkę:) Wspaniale ją wymyśliłaś i fajowe połączenie kolorów:) Buziaki dla pszczółek moich :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy za materiał, ciagle myślałam na co Go użyć aby nas cieszył jak najdłużej ;-) Chyba mi się udało ;-)
      Dziekujemy jeszcze raz, pozdraiwmy również gorąco :*

      Usuń
  5. Aaaaa Peppa wyszła Ci czadowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. to mój ulubiony kształt sukienek dla Miśki!!!
    Miała jedną (teraz już drugą inną) dokładnie w tej kolorystyce :D góra szara i dół niebieski :)
    pepę też by pewnie chciała, ale ja nie znoszę się bawić w takie drobnostki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam dla córy wszystko ;-)

      Usuń
  7. U Was to zawsze można cos pięknego zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, mojej Agatce na pewno by się spodobała, uwielbia Peppę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci wyszła. Ja niestety nawet ręcznie nie potrafię niczego zszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam uczulenie na reczne szycie - nie cierpię :( brzydko mi wychodzi :)

      Usuń
  10. ale świetnie!!!!
    moja Emilka w ogóle nie chodzi w spodniach non stop suknie im więcej tiulu tym lepiej!

    :)))buźki

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuper wymyslilas ta sukieneczke :):) U mnie problem jest ze znalezieniem bluzeczki bez aplikacji hmm ale moze i takie z aplikacja przerobic moglabym Poomysle :):) Super sukienka wyszla :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie z aplikacjami mniej roboty będziesz mieć, trzeba tylko dobrac material na falbankę i już :)

      Usuń
  12. Masz talent kobieto :) Śliczna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie ci to wyszło i oryginalnie :) Baw się dalej :P

    Zapraszam do mniee :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna jesteś. szkoda, że mi telantu i pomysłów brak :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysłowo i super sukieneczka. Tylko pozazdrościć talentu!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sukieneczka, my uwielbiamy pepę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś boska! No po prostu boska! Bierzesz sie za robotę i juz. Ja tylko myślę, co by tu zrobić i nić nie robie, bo nie umiem ;(
    Sukienka śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...