piątek, 28 lutego 2014

Spełnione zachciewajki...:-)

Zobaczyłam cebularze na blogu Pod numerem czwartym..., musiałam zrobić, są naprawdę smaczne,
ja dodałam ziół prowansalskich oraz czosnku w granulkach.

Tłusty czwartek od porannych godzin powodował mój ślinotok ;-)
Zakasałyśmy rękawki i do dzieła, dwa wałki ułatwiają znacznie wypieki ;-D

Popołudniowa kawka ;-)

Chodziły za mną te laleczki, podaję link do tutków, jest ich masa w zależności którą chcemy zrobić 

Moja lala wygląda tak :-)
Wiecie - nawet dumna z niej jestem, co się mało kiedy zdarza.



 Majula obrażona, lala powinna być różowa, stwierdziła;
-Ta mi się nie podoba.
Zadowolić moje dziecko nie jest prosto, muszę kupić różowy filc i zrobić różową.
Lala dla Mai będzie wyjątkowa, ale o tym niebawem, mam plan:-)

 Podoba Wam się ?

Dziękuję za cudne słowa pod ostatnim postem, dodajecie mi skrzydeł
:*

25 komentarzy:

  1. Jak dla mnie przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna lala. Ten kolor bardzo mi się podoba :)
    A cebularze muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna :) u nas zazwyczaj to brzmi: podoba mi się! tylko nie je różowa...
    cebularze w dobrej porze oglądam, bo po pizzy jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co? przyznam mai chyba rację ;)
    widzę ją różową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja srednio no ale jak ksiezniczka chce to sluga musi ;-)

      Usuń
  6. Lala piekna! A cebularze musze koniecznie sprobowac, nigdy nie robilam, a wygladaja bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj ten róż....my też to przerabiamy. Ta epoka w życiu mojego dziecka nastała szybciej niż myślałam, no cóż... Kochana dzieki za link do cebulorzy. Na coś podobnego mam smaka...Kochana zrobię na bank!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna laleczka i jaka cudowna pomocnica faworki musiały wyśmienicie smakować

    OdpowiedzUsuń
  9. słodka dziewczynka :) i lale piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podoba jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale apetyczne te cebularze :) A lala cudna :) Przejdzie Majce w końcu etap różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lala jest piękna! Aż się chce samemu spróbować coś stworzyć tak inspirujesz :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś dałabym się pokroić za taką lalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieki dziewczyny za miłe słowa, a cebularza jak najbardziej polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lale piękne, ba każda kolejna coraz piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy3/3/14 06:10

    Lala śliczna, Maja w okularah urodziwa, cebularza bym zjadła wyglada bardzo smacznie.Kochanie jesteś cudowna:) Kocham Was Bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjedziesz to zrobie cebularze:) Kochamy i tesknimy :*

      Usuń
  17. widze te lale to zaluje ze coreczki nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje maskotki, jesteś czarodziejką maskotek:) Uświadomiłam sobie po publikacji najnowszego posta na moim blogu, że u roku fotki z tablica sterczą nogi tildy od Ciebie:) Nie daję jej Zosi, jest moja:) I idealnie pasuje do wnętrza pokoju:) No po prostu uwielbiam Twoje tildy, lale, maskotki:) Buziak, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...