czwartek, 20 lutego 2014

Pokój dla małej-duzej dziecynki gotowy -dużo zdjęć


Zaprasza :)

Zbierałam się do zrobienia zdjęć i jakoś nie mogłam, w końcu się zmobilizowałam :-)
Wchodzimy do pokoiku :)

 Zdjęcia robione na wspak czyli w przeciwną stronę zegara :-)
W końcu Maja to rak ;-)



Na wieszaku wiszą najcenniejsze skarby Pszczoły, czyli korona, skrzydełka i spódniczka wróżki 
 

W koszu są pluszaki

 w rogu znów pluszaki, Majulki najlepsi psyjaciele

 Pamiątki
 

 odrobina wiosny ;-D

nasze skarby

 Musiałam Mai kupić specjalne pudełko na opaski, nie są godne leżeć z koralami i innymi ozdobami Pszczoły :-)

Pokoik nocą




Ciężko mi powiedzieć, czy taki efekt chciałam uzyskać - pokój jest bardzo przytulny, nie obraziłabym się mając taką sypialnię ;-)

Zaraz po zawieszeniu półek Maja na jedną miała swój własny pomysł :-)
Łóżko jak widać to kanapa, powodów było wiele, nasz wybór nie był łatwy, jednakże ze względu na nasze zamiłowania do wspólnego snu okazał się oczywisty ;-)
Małe przestrzenie trzeba wykorzystać możliwie jak się da, miejsc do spania jak na lekarstwo, gdy ktoś do nas przyjedzie, a tak zawsze jedno więcej :)

Ciekawa jestem co sądzicie o Pszczoły pokoiku, ona sama bardzo chętnie się ze starego wyprowadzała :-)

:*
ps. niebawem zabawa podaj dalej, kto pierwszy ten lepszy :-D

Dziękuję dziewczyny bez waszych zdolnych rąk nasz pokoik byłby ubogi :*

ręcznie malowane obrazki z ptaszkami -http://ewelinaart.blogspot.co.uk/
pudełeczko z ptaszkami z metryczką w środku -http://deco-szuflada.blogspot.co.uk/
podusia i podstawka pod kwiatka (niebawem więcej o prezentach ) -http://aguska31.blogspot.co.uk/


41 komentarzy:

  1. Jeej jestem pod wrazeniem pokoiku :):) Jest Baardzo przytulny i do tego Sliczny :):) Za mna tez chodzi remoncik u dzieci w pokoju i tez mysle o takich polkach nad lozkiem :) Suuper wszystko Baardzo mi sie podoba :):) I z tego co widze to nawet trafilam z myszkami haha :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. Najważniejsze żeby Maya była zadowolona. Ja nie mogę się docz ekac, kiedy zaczne Kaia pokój. Niestety jestem bardziej ograniczona bo mieszkanie wynajęte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nocny efekt niesamowity

      Usuń
    2. im więcej lampeczek tym fajniej ;-)

      Usuń
  4. Anonimowy21/2/14 12:02

    super pokoik a z oswietleniem tez pięknie . Bardzo ładnie wszystko wyszło :):):)
    Kocham Was Bardzo , Milego Dnia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny pokoik jak się wejdzie to już się wyjść nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przytulny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny i taki dziewczęcy - chętnie sama bym w takim spała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety! Wyszło pięknie, bardzo mi się podoba :) Przytulnie. Gdybym miała urządzać pokój Miśce prawdopodobnie wiele elementów wystroju byłoby podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, bardzo poręczne są gadzety wszelkie i utrzymują porzadek :)

      Usuń
  9. Jestem oczarowana, śliczny i klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie
    Mamy identyczne metryczki dla dziewczyn. Nawet w takich samych ramkach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość daje bardzo dobry efekt. Mam pytanie co do pierwszego zdjęcia, gdzie coś takiego dostałaś i z czego to zostało zrobione? Bardzo mi się to spodobało i znam kogoś komu coś takiego sprawiło by wielka radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-D
      Cudeńka przeróżne możesz dostać tu http://oldtools-woodworking.blogspot.co.uk/

      Usuń
    2. Wszystko fajnie tylko, pytanie czy sklep jest w UK czy PL bo nie chce by mnie koszty przesyłki zjadły :)

      Usuń
  12. Przemilutko! Ale ale! Za czysto!!! Proszę cię, nie pisz mi, że zawsze tak czysto jest u niej w pokoju! proszę NIE!!!! :)
    Bo jeśli tak to daję ci córkę na nauki :P
    no i tipi... obawiam się, że jutro pozbawię Miśkę miejsca w pokoju, gdzie mogłabym tipi zmieścić :( ale jeszcze coś pomyślę...
    no i naprawdę aż ciepło na sercu jak się widzi u was coś mojego :) no cudownie mi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje cudeńka kochamy bardzo :) zwłaszcza koronę :) Dziękujemy :*
      Majkę zawsze proszę żeby ogarnęła to czym się bawiła, gdy zaczyna drugą... gorzej jak jest maluchów mnogo ;-P
      Myślę że Majek nie lubi bałaganu :-)
      a córę pewnie podrzucaj, pobawią się dziewczynki :)

      Usuń
  13. Pokoik wygląda bajecznie :)
    Kochana jest mi ogromnie miło zobaczyć moje prace na ścianie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne rysunki - są ozdobą całego pokoiku <3 nie mogłam się doczekać aż je powiesimy :-)
      Dziękujemy :* Maja się cieszy strasznie z Pepków :)

      Usuń
  14. Pięknie:) cudowny pokoik.. MARZENIE:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow! Jaki piękny pokoik!

    OdpowiedzUsuń
  16. no i fajnie wyszło :)

    pozdrawia ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie i przytulnie, chociaż zaskoczyłaś łóżkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh królewskie jest jak się rozłoży ;-) myślałam o łóżku z Ikei, ale jakby Majuś chciała abym się do niej przytuliła... podłoga mi nie miła :P Jak podrośnie zmieni sobie jeśli będzie chciała :)

      Usuń
  18. Cudowny, taki dziewczęcy, przytulny, śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ma pokoik! Sama bym chętnie w takim zamieszkała;) Pięknie go urządziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne miejsce stworzylas dla swojej Księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pokój prześliczny..inspirujący...zastanawiam się tylko gdzie resztę zabawek mieścicie, np wózek dla lalek, samochód ten duży itd

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny pokoik! Myślę, że nie jedna Pszczółka z chęcią by się do niego przeprowadziła :-)
    Cieszę się że trafiłam na Twojego bloga, z przyjemnością będę tu wracać!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pokoik śliczny, bardzo dziewczęcy. Dziękuję za wyróżnienie w śród innych zdolnych rączek.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...