wtorek, 18 lutego 2014

Filcowe produkty - tutek

 Maja zachwycona lodami, wymyśliła  sobie jajeczko, chyba zaczyna mnie wykorzystywać;-)
Potrzebne będą:
najlepiej filc biały i żółty
Ja nie miałam żółtego, dlatego zszyłam dwa żółte materiały ze sobą, przewróciłam na drugą stronę i wypchałam.

następnie przyszyłam do jednej połowy białego materiału

 zszyłam dwa białe

pod koniec zszywania wypchałam środek :)

tadam...:P

Ograniczone mam kolory, więc zrobiłam to na co mi one pozwoliły czyli:
Udka kuraka ;-)
Dwa materiały łączymy ze sobą

następnie złączyłam je i narysowałam szkic 

zszyłam i tadam :-P


Ryba

Jak widać wycięłam jeden materiał w kształcie ryby, zszyłam z drugim i wycięłam

Nasz kosz z zakupami :)

Maja bardzo lubi materiałowe warzywa, owoce, na pewno kupię więcej filcu i zrobię jej coś, dla zainteresowanych znalazłam wspaniałe stronki z tutkami, kukurydza jest obłędna...
Aplikacje na ubrania Klik
Wykrój na muffinkę, na specjalne życzenie Klik- zasada ta sama jak przy lodach myślę ;-)


ps. byłam odcięta od świata, przez pana który zapomniał wpiąć poprawnie nasze łącze internetowe do skrzynki ;'(
ps2.  niebawem moc kreatywnych pomysłów - pod warunkiem iż uda mi się je wcielić w życie 
:*

18 komentarzy:

  1. Fajowskie :) choć ja bym musiała recznie to robić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze nawet szybciej by Ci poszło niż mi maszyną, filc jest bardziej wdzięczny dla szycia ręcznego ;-)

      Usuń
  2. Obłędne, właśnie takich szukałam :) Twój post spada mi jak z nieba, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się to podoba, ale kurczę nie znoszę mieć takich przedmiotów u Miśki w pokoju, bo tam już jest wszystko ;/
    może kiedyś jak ograniczymy resztę do minimum...
    kukurydza super a z aplikacji autka takiego szukałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te Twoje twory ! Jak tylko zakupię maszynę sama zacznę cuda tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędne rzeczy robisz :) Jestem pod wrażeniem -jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Filcowe jedzenie, to jedna z pierwszych rzeczy, które zrobiłam dla Hani. Teraz stanowi podstawowe wyposażenie naszego domku na pięterku. Kukurydza genialna i inne różności też. Czekam na więcej z Twocih rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci to wychodzi. Ty to masz pomysły i talent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to jak zawsze masz Suuper pomysly :):) Suuper Madziu szyjatka :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Aż żal bierze, że nie lubię szyć :|

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie filcowe zabawki. CUDO !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja lubię Twoje prace ręczne! Zawsze je podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19/2/14 06:19

    Madzia to jest genialne moje dziewczyny w pracy są pod wielkim wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Jestem pod wrażeniem! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maja, ale ma dobrze z taką kreatywną mamusią:)
    Świetne to jajko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...