poniedziałek, 24 lutego 2014

Dwustronna czapka - Diy

Wybaczcie kiepskie oświetlenie, ale ciemna nocka była.

Odbijamy aktualnie noszoną czapeczkę na materiałach, łączymy na lewej stronie, prawymi do siebie : zielony- różowy.

Zostawiamy miejsce na przewrócenie czapeczki.
 Następnie rozkładamy i zszywamy je w kształcie cyferki 0, przewracamy na prawą stronę :)

Czapeczki są dla dziewczynek koleżanki, zrobiłam dwustronne, aby dziewczynki miały możliwość wyboru, nie musiały wyglądać tak samo :-)
 Kwiatuszki można przepiąć, odpiąć itd.

Niebawem coś ekstra z serii - tanie, łatwe, zrób to sam, dziecko szczęśliwe :-)

.....................
Robiłyście zawijaną pierś kuraka w bekonie? 
Jeśli nie, to nie macie na co czekać :-)
W środeczek można włożyć wszystko na co macie ochotę, ja jadłam z suszoną śliwką oraz w wersji 
ala - roladka z boczusiem i ogórasem jako nadzienie, musztarda saperska też była.
Marynata to zioła prowansalskie, szczypta ostrej papryki, pieprz, czosnek -dość grubo posiekany, liść laurowy, ziele ang. - zawiniętego kuraka w boczek nią polewamy.
Do piekarnika na 30 min- 180 st. mozna podlewać tłuszczem co jakiś czas, pierś będzie bardziej soczysta
Smaczne  i szybkie:)

..................................
Dziewczyny biorące udział w zabawie podaj dalej proszę o adresy do wysyłki na pocztę :)
Dzięki 

:*
ps. w razie niejasności pytajcie, bo coś chaotycznie mi wyszedł post ;-)

18 komentarzy:

  1. ja teraz wielbię czapki smerfetki a dla młodego muszę znaleźć odpowiednią :D
    skąd ty masz czas na to? :) chociaż mnie o to wiele osób pyta, ale zupełnie go nie mam!
    i na kiedy masz termin? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam fajne czapki dla chłopców od chińczyków, urzekły mnie - maja dwa rogi zawiazane na supeł ;-) wystarczą fajne śpiochy i czapa gotowa :)
      20 min dziennie jestem w stanie poświęcić tylko dla siebie ;-D wiadomo co wtedy robię, zreszta KTo o to pyta, kochana ja wiecznie się zastanawiam kiedy Ty wszystko robisz :)
      Termin mam na 6 maja, ale po cichu marzy mi się, wcześniejszy poród...;-) choc wątpie.

      Usuń
    2. z supełkami? taka o http://house-manager.blogspot.com/2011/08/czapka-ufoludka.html ?? :)
      a pszczółka w którym tygodniu wyszła?
      u mnie Miśka tydzień przed terminem a młody tydzień i jeden dzień przed ;p więc szybciej :P

      Usuń
    3. ja przenosilam dwa tyg. :( zawsze jednak trzeba miec nadzieję ;-)
      Czapa bombowa Ci wyszla
      Zobacz na to http://www.ebay.co.uk/itm/2Pcs-Baby-Boys-Pants-Trousers-Top-Set-Kid-Toddler-Costume-Outfit-Jumper-6M-4Y-/191075917106?pt=Baby_Clothing&var=&hash=item72264346af
      - zastanawiam się czy trudne do zrobienia ;-P

      Usuń
    4. w sumie chyba nie... kieszonki bombowe :)
      no to tym razem nie przenoś! :D
      btw. biurka nie kupiłam to mam miejsce na tipi :P

      Usuń
  2. Robiłam taką pierś, z cukinią i papryką w środku. Przyznaję jest pyszna i soczysta dzięki boczusiowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie dania z kurczaka, u nas w weekend były roladki z piersi z kurczaka ze szpinakiem z suszonymi pomidorami i szynką, serem żółtym.
    ja takie roladki zawijam w folię aluminiową, wtedy mięso nie jest takie suche i nie trzeba podlewać tłuszczem.
    następne będą z mrożoną włoszczyzną w słupkach. uduszę ją trochę na maśle i dam do kurczaka i znowu w folię do piekarnika.
    mogę w ten sposób podać dodatkowe warzywa oprócz surówki, a to ważne, bo mój mąż jadłby tylko mięso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mąż jest taki sam... warzywa rosną mu w buzi ;-) dziękuje za dobre pomysły :)

      Usuń
  4. No to musze sprobowac tak przyzadzic piers :) Mysle,ze u mnie ze smakiem zjedza ja :) Czapeczka Suuper wyszla :) Dziekuje za tutka bede o nim pamietac :) Milego Dnia Ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudna!!! Gdybyś była bliżej męczyłabym cię o korepetycje krawieckie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam roladki ale jem je tylko gdy moja mam przyjedzie i zrobi obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety, na te roladki to mam taką ochotę, że nawet sobie nie wyobrażasz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna czapeczka, ładne kolorki i super wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. super fajne pomysły masz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetnie! nie wpadłabym by zrobic dwustronną ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...