wtorek, 11 lutego 2014

Co lubi mama...a co dziecię

Dzieci rosną, a wraz z nimi upodobania na zabawy, zabawki, gadżety...
Niezmienna pozostaje u nas miłość do pluszaków, mamy ich ogrom, mimo to wciąż są na topie.

Nasze odkrycie na nowo, wcześniej Majusie nie interesowały plastikowe zabawki, mowa o 
laleczkach, które można rozkładać na części pierwsze, niestety szybko się wyrabiają, zwłaszcza te z włosami - musiałam użyć kleju i zamocować na stałe głowy 

                                                                Moja ulubiona lala ;-D
Zawsze się nią bawię

Wyścigi :D

Koniki pony rządzą :-)
bynajmniej u nas ... lubimy budować im zagrodę i urządzać imprezy ;-D

 Kreda + tablica = super zabawa 
Strasznie mnie cieszą Majusi rysunki

Ulubieni bohaterowie w książeczkach :-) 
Fajnie się je czyta, interpretacja może być zawsze inna :)


Babeczki dla Mai, Pinokia i jego dziewczyny Karolinki ;-)

Karolina jest wróżką tak jak Maja, ma nawet różdżkę, skrzydełka, brakuje jej korony, choć na upartego można powiedzieć, że ją ma ;-)
Ciężarna może siedzieć plackiem i pić niewidzialną kawę litrami bez konsekwencji...
zdecydowanie lubię to!

Zamieszkał z nami również Puchacz, nie przesadzę jeśli powiem - kocham Go ...
on jest z serii - matka kupiła Go dla siebie ;-D
Drogie mamy ciekawa jestem, czy i Wy macie swoje ulubione zabawki ?

 Moja kolejna miłość to toaletka z Ikei ... dobrze, że nie mam miejsca na nią hyhyh
Majuli też się bardzo podobała, ciężko ją było odciągnąć od niej :-)

Słoneczka na cały tydzień dla Was, mnie straszą śniegiem, na szczęście internet mówi co innego:-)
:*

15 komentarzy:

  1. U nas rządzi kolejka i ciuchcia, która całymi dniami jeżdzi po rozłozonych w dużym pokoju torach ;)
    Ne da sie przejść, a filmu w ogóle nie słysze ;)
    Fajne macie swoje zabawy, a toaletka marzy mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12/2/14 05:47

    Super Dziewczyny podoba mi sie to co robicie. Ja uwielbiam lalki barbi mimo mojego wieku pa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się masz... u nas tylko auta, auta, auta... ech ten męski świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas głównie domek dla lalek rządzi i dużo zwierząt też go zamieszkuje :)
    ale milutko ją ciągle w koronie widzieć :)
    toaletka z ikei cudna, mam nadzieję, że u nas takiej nie ma, bo wybieramy się w marcu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe... ikea śmierć dla portfela... ;D

      Usuń
  5. super :) ja jestem zwolenniczką innych zabawek niż E. :-))) ALE JAK JUŻ ZAUWAŻYŁAM FAZA NA DANY MODEL MIJA DOŚĆ SZYBKO :-) teraz mamy na fali barbie bllleeee :D

    piękne foty
    buźki

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam swoje ulubione zabawki Lulkowe tylko często matki upodobania zabawkowe nie idą w parze z upodobaniami córci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie sobie pomyślałam, ze sama chętnie pobawiłabym się lalkami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas klocki Wadera rządzą od kilku lat - możliwości niezliczone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas koniki pony też są na topie :) Maja jakie już ładne rysunki tworzy :) Fabian narazie tylko bazgrołki bezładne albo proste linie imitujące ślady samolotów na niebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maskotki są dobre na wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała strojnisia z niej :) tablica to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a Maja nie je takich drobnych części od tych plastikowych lalek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja nigdy nie brała do buzi zabawek, od zawsze mamy małe zabawki i jeszcze mniejsze części ;-)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...