piątek, 10 stycznia 2014

w PIGULE ;-)

Dziękuję Wam serdecznie za miłe słowa, cieszę się że tipi Wam się podoba.
Jak pisałam było ono wielkim moim marzeniem, które chciałam zrealizować już dawno:)
Jeśli macie ochotę poczytać więcej o mojej pasji, zapraszam Was na wywiad u Oli.

Dziękuję Olu za sympatyczną rozmowę przez łącze :)


Zapytacie jak postępy w Mai nowym pokoiku, powoli się uwijamy ze wszystkim, tato będzie miał urlop, mamy nadzieję zrobić wszystko jak najszybciej.
Maja dzielnie pomagała, z jej przyszłego pokoiku wyjść niechce, pyta czy namiocik też w nim stać będzie.

Demontaż łóżka, Maja wszystko sama chciała robić ;-)




Ja pozbyłam się wszelkich ciuchów z pokoju i...nabawiłam się alergii, spać w nocy nie mogłam, brak tchu...
czasem miałam podobne problemy np. przy generalnym sprzątaniu, nigdy tak strasznie.
Oczy mi płonęły, łzy leciały, katar zapchał nos, dziś jest lepiej, dochodzę do siebie...
Wiecie czy w ciąży można coś brać na alergię?

Mimo wszystko nie kisimy się w domku, obfitych spacerów zażywamy, Majulki ulubione ciapanie w kałużach, tym razem wzięłam aparat - dla cioci M :*




Wybraliśmy imię dla naszego Bejbika, prawie na 90% będzie Olivier :-)

Zdrobnienia to :
Olu, Olerek, Olinek, Oliwciu, Olasek, Wieruś, Olik, Olo, Olcio, Oliwa, Oliwek, Liwek, Oliwieruś, Oliwuś, Oleczek, Olek, Wierek, Oliwierek, Olas, Oli, Wier

Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję, że jesteście :*

23 komentarze:

  1. Ojej jaka ona już duża i jaka słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie pigułki.
    ale Maja dzielnie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomocna Maja, a duża już! :) a znam jednego Olivierka, moja kolezanka ma synka o tym imieniu, bardzo fajny chłopczyk :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Majeczka już duża :) Olinek cudnie :)
    Zapraszam do mnie na cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, dawno nie zagladalam. gratuluje ciazy! Ktory to tydzien? U nas 9 dni do terminu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie, u nas to 23 tydzien :)

      Usuń
  6. Oh, Olivier to bardzo ładne imię, pięknie synuś rośnie ;) Zdjęcia, gdzie Malutka chlupie w kałuży są świetne, uwielbiam w dzieciach taką beztroskę. Czerpią z życia garściami, nie zastanawiają się czy wypada, czy się nie ubrudzą, czy tak można...dorosłym to gdzieś ucieka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuper Maja sobie radzi :):) To bedzie jej wyjatkowy ,idealny pokoik :):) Sliczne imie :) Pozdrawiam Was Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę, proszę jaka u nas zbieżność imion :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę :) podobny gust mamy :)

      Usuń
  9. Mam sentyment do tego imienia, bo nosi je synek mojej przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maja z odkurzaczem i mopem mnie rozwaliła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hyhyh a sprobowałabyś jej zabrać :P

      Usuń
  11. Nie mogę się doczekać rezultatów waszej pracy nad pokoikiem Majki :D!

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam kciuki za progres przy urządzaniu pokoiku:) pozdrawiam:)

    http://www.alelarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne imię:)
    A Majusia kwitnąca;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne imię, choc ja zdrobnień męskich imion nie lubię za bardzo, mówię do Jaśka Jaś :) ale najbardziej lubię Jan, to takie męskie i fajne nawet dla tak małego mężczyzny :)))))))))) w przedszkolu mówią Janek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mała pomocnica rośnie :) Imię dla synka śliczne a zdjęcie ostatnie po prostu rewelacyjne!
    Ja w czasie ciąży brałam Zyrtec :|

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne imię! Wywiad już czytalam:) ale masz małą pomocnicę w Majce. super, jak będzie braciszek to się przyda taka pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również dziękuję, za czas który dla mnie znalazłaś ;) Dobry wybór z imieniem dla syna!

    OdpowiedzUsuń
  18. ie wiem czemu ja większości zdrobnię nie lubię, tylko te podstawowe. Moda jest, żeby na Kacprów mówic Kapek, a mnie się to nie podoba, zawsze mówię Kacper ewentualnie Kacperku. Piękne imie wybraliście;], bardzo mi się podoba:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...