sobota, 25 stycznia 2014

Stojąca lalka - balerina

Przyznajcie się szczerze ile razy kupiliście zabawkę dziecku tylko dlatego, że Wam się podoba?
Spełniamy swoje dziecięce marzenia zasłaniając się dzieciakami :P

Maja jest obecnie na etapie pluszaków wszelakich, które są bardzo kochane, nazywane "najlepsimi psyjaciółmi". 
Lalki nie są obdarzone tak wielką miłością, mimo to Matce zamarzyła się stojąca lalka, najpiękniejsze moim zdaniem są na blogu KLIK.

Mojej lalce dużo brakuje do tych lal, mimo niedociągnięć jestem z niej dumna..
a i wyszła mi tiulowa spódnica , yeeeeaaaa

Majusia zerka na nią przychylnym okiem, więc jest szansa, że się polubią :)

Zapraszam do oglądania zdjęć z Nenką :)









Maja w akcji :) 
Nence zrobiliśmy ze światełek huśtawkę :)




 a kuku....

Łóżko przybędzie w środę - yuuuuppppiii :)))))))))
Niedziela będzie pod znakiem ostatnich zakupów do pokoiku :)

Doczekać się  nie mogę !!!

Miłego popołudnia :*

ps. tutorial i wykrój na Lalę stojącą znajdziecie w poprzednim poście KLIK

24 komentarze:

  1. Naprawdę jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta lala :) Już nie mogę się doczekać aby zobaczyć pokoik Majeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę, super lalunia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piékna Nenka. I nosek w końcu z czego zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny pisały że można włożyć kulkę styropianową obtoczyć wkładem, nos zrobić ze szpilki wbitej w styropian. Ja nie miałam możliwości włożenia tak wielkiego przedmiotu ;P więc użyłam koralika, przyszyłam Go do kartonu, przymocowałam w środku, obtoczyłam wkładem i trzymam kciuki aby się trzymał na miejscu :) Maja dobrze testuje lalkę więc niebawem dam znać czy faktycznie to dobry pomysł był :P solidnie trzeba wypchać głowę aby się nic nie ruszyło :)
      Powodzonka :)

      Usuń
    2. No i super to wymyśliłaś a lala wyszła cudowna. Jestem oczarowana. Cudowne włoski, śliczna buzia, ładne ubranko. Super.

      Usuń
  5. Dziewczyny piękne, mówiąc Dziewczyny mam również na myśli Twoje rękodzieło:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała jest! normalnie u la la! :)) ja namiętnie kupuję zabawki drewniane, bo takie lubię najbardziej, ale B. nie ma jeszcze swojego zdania, więc jestem usprawiedliwiona :D wogóle to super się bawicie, tak radośnie u Was:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że Wam się podoba laleczka, dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna baletnica ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuper sobie poradzilas z lala :):) Jest Piekna :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna :) I ten nosek ma uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowna !!!!!!! zazdrościmy Majce ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze mi sie nie przydarzyło bym kuiła coś co ja kiedyś chciałam mieć pewnie dlatego że mam dwóch chłoaków :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy27/1/14 06:29

    Śliczna lala i ma opaskę :) Madzia jestes supoer Mama:)

    OdpowiedzUsuń
  14. lala ma swój urok! A z tymi zabawkami to prawda kupię, a tu poracha - Kai nawet nie spojrzy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...