niedziela, 5 stycznia 2014

Projekt -pokój dla dużej dziewczynki :-)


Obecny pokoik Mai stał się za ciasny, jak również potrzebujemy miejsca dla Bejbika, dlatego postanowiliśmy przerobić naszą obecną sypialnię na pokój dla "duzzej dziewcynki" -jak to Pszczoła ujęła.

Zaczęłam się rozglądać za meblami już w październiku, wówczas też byliśmy w Pl. tam też szukałam potrzebnych rzeczy do mojego tajnego projektu, który spędza mi sen z powiek, bardzo chcę Go zrobić dla mojej dzieciny.
Okazało się, iż mój przyjaciel Ebay znów stanął na wysokości zadania i kupiłam to co chciałam.
 Dziś kupiliśmy materiał i przy dobrych wiatrach może niebawem ujrzycie -jak się uda- o czym to staruszka marzy dla swojej dzieciny, baaa może nawet o DIY się pokuszę ;-)

Meble kupiliśmy prawie wszystkie, niestety nie takie o jakich marzyłam, ceny powalające jednym słowem.
Łóżko zamówione - tu również poszłam w stronę funkcjonalności, na małych przestrzeniach ciężko zaszaleć.
Zostało odświeżyć, ponieważ koloru za nic ścian nie zmienię, uwielbiam mój brudny zielony
;-)
Naklejki na ścianę w drodze, motyw przewodni wybrany...

Obie z Maja jesteśmy podekscytowane, o niczym innym nie rozmawiamy, moje dziecko dziś po dostarczeniu półki wzięło śrubokręt i chciało ją złożyć  ;-)
Pokazać tatusiowi jak łatwo się zabrać za "pewne " sprawy ;-)

Trzymajcie moi drodzy kciuki za powodzenie sprawy, ślijcie energię dla starszej, ciężarnej kobiety, co by sił miała na szycie, odrobinę fantazji aby wszystko poskładać jak należy.
Tatulowi również się przyda wsparcie, większość ciężaru spoczywa na nim..
hm... no dobra po równo jest, a ja w ciąży... ;-)

Wyglądajcie następnego posta, bo w nim będzie cudowny przepis, który można wykorzystać na rożne sposoby i jest przepyszny :)

:*

Dopisane:
gdyby mnie nie było za długo, to pewnie się zaszyłam na dobre, ambitne plany przedemną
eh...

31 komentarzy:

  1. Pokój dla dużej dziewczynki to poważna sprawa :)) Trzymam kciuki i ciekawa jestem efektu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, mam nadzieję, że bedzie taki jaki sobie wymyśliłam :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki i czekam na efekty końcowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę doczekać się efektów Twojej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja także, choć nowa tutaj jestem, trzymam kciuki, bo plan brzmi mimo wszystko bardzo tajemniczo i jeszcze bardziej ambitnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasz Młody też dorasta do wieku szkolnego i myślę nad zmianą wystroju ....
    czekam więc na wasza metamorfoze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale tajemnicza jesteś.
    ciekawa jesem efektu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się już doczekać zdjęć. Ty to pewnie cudowności wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to teraz czekamy na efekty. Spiesz się spiesz, bo kobiety z natury niecierpliwe są i doczekać się nie możemy.
    Ps. A ten materiał to na tipi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, strach mnie oblatuję jak pomyslę co mnie czeka z tipi :P
      ja też bym chciała mieć za soba pokój, mogłabym mysleć o młodym w spokoju :)

      Usuń
    2. Znając Ciebie już trochę szybko wszystko ogarniesz i jeszcze będziesz miała kupę frajdy z tej roboty. Ja juz przebieram nogami z niecierpliwości. Buziaki

      Usuń
  10. o to czekamy na efekty :-) my mamy też taki plan ale dopiero na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas na wiosnę nowy lokator przyjdzie więc czas nagli :)

      Usuń
  11. czekam zniecierpliwiona na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia, dużo radości przy projektowaniu i tworzeniu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście czekam z niecierpliwością i trzymam kciuki. Buzuaki
    Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z niecierpliwością czekam na efekty! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. 3mam mocno!
    Pokój naszej E. też jest już stanowczo za mały :D

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam z niecierpliwością:)
    słowo "duża" nabierze jeszcze na wielkości kiedy pojawi się synek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteśmy świeżo po urządzaniu pokoju dla "dużej dziewczynki" : ) życzę cierpliwości i pomysłowości!
    czekamy na efekty działań

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana powodzenia i nie mogę się doczekać cd. Oh dzieje się tam u Was, zmian i nowych wyzwań dużo:) Zasyłam moc energii, :*:* Fajny z Was czteropak:)

    OdpowiedzUsuń
  19. pozostaje nam tylko trzymać kciuki i wypatrywać zdjęć!! Pokój dla "duzzej dziewcynki" to mega poważne zadanie wymagające tony cierpliwości i przede wszystkim wyobraźni.

    pozdrawiam bardzo serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymamy kciuki i czekamy na zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kciuki zaciskam, pozytywną energię wysyłam i czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam oglądać tego typu rzeczy, inspirują do zmian w otoczeniu. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. My też się nie możemy doczekać:)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...