niedziela, 12 stycznia 2014

Pomysł na kuraka i nie tylko :)

Dostałam przepis od koleżanki, miałam mieszane uczucia co do niego, okazał się pysznym, szybkim, pomysłowym daniem.
Przepis można wykorzystać na wiele sposobów :)

Składniki:
500gr. filet z kurczaka
100gr. mąki ziemniacznej
1 jajko
2-3 plasterki czosnku wyciskany przez
5 łyżek majonezu
sól
pieprz
ewentualnie inne przyprawy

Wszystkie składniki mieszamy ze sobą, następnie dodajemy kurczaka pokrojonego w kosteczkę, wielkość kosteczki zależy od Was :)


Smażymy na oleju jak placki węgierskie, pokazany wyżej podałam w sosiku pieczarkowym z cieplutką bułką.

Panierkę możemy wykorzystać do ryby, krewetek i czego tam dusza zapragnie pod warunkiem, iż długo nie trzeba smażyć.

Gotowe placuchy są świetną alternatywą dla burgerów, również na zimno.
Wersja na gorąco (mowa o wcześniej usmażonych )- świetnie smakują zapiekane w piekarniku z  żółtym serkiem, odrobiną chilli i pomidorem :)

Smacznego, 
mam nadzieję, 
że Wasze podniebienia będą na tak dla kuraka inaczej  :)

ps. jeśli zrobicie napiszcie czy smakowało ;-)

:*

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam te kotlety! dawno ich nie robiłam :-) dzięki za przypomnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj na wielu blogach kulinarnie:) Nabieram apetytu na coś dobrego:) może kotleciki?:):) pozdrawiam.

    http://www.alelarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm....ależ zgłodniałam. Ja jestem strasznym łasuchem, chociaż nikt nie wierzy jak patrzy, a takich rzeczy mogłabym pochłonąć tonę, jedynie słodyczy jadam mało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam przepis bez czosnku, ale za to z serem zółtym i 3 jajkami. pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ciekawy przepis :) Na pewno wypróbuję gdy będę robiła pierś z kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja uwielbiam te kotlety :)) polecam dorzucić do środka pieczarki, pycha!!

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś pewnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nie zapomnę, to jutro wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm pycha, na weekend zrobie. Wygląda tak smacznie, że zgłodniałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. takie pyszności a ja na diecie :P

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniaam :) Musze sprobowac :) Jutro maz robi leczo to moze pojutrze wlasnie kuraka zrobie :):) Dzieki za przepis jak zrobie to i napisze jak smakowalo :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u nas na obiady głównie kurczak i brak mi już pomysłów.
    dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...