wtorek, 21 stycznia 2014

Niedziela pod znakiem urodzin :)

W niedzielę poszliśmy na dwa przyjęcia urodzinowe :)
Jedno odbywało się w sali zabaw, szczerze liczyłam, że tatuś urwie się z pracy, niestety nie mógł i byłyśmy same. Majulka raz przeciągnęła mnie przez tory przeszkód, potem musiałam zdać się na jej samodzielność i wujka :)


Zaskakujące jak moja córa szybko nawiązuje nowe znajomości, całkiem pożyteczne zresztą dla matki słonia w połączeniu z ciężarówką :)



Urocze tulaski towarzyszyły przez całe urodzinki :)

Następnie szybko ogarnęliśmy w domku obiadek, który Maja jak nigdy uparła się jeść sama, musiałyśmy się przebrać :-)

Jeśli nie widziałyście poprzedniego posta, to macie niepodważalną, jedyną okazję zobaczyć Bee bez opaski :)

Kotki to jest to co Maja lubi najbardziej, gorzej z mamą ;-)

Intensywna była ta nasza niedziela, Maja przeszczęśliwa, codziennie rano pyta:
-Kto ma dziś urodziny?
-Kto przyjedzie dzisiaj?
-A jedziemy gdzieś?

Majula zaczęła na całego mówić pełnymi zdaniami, pytania stają się coraz trudniejsze dla rodziców, nie ma możliwości szybkiego zbycia dzieciaczka. Pytanie niewyczerpane staje się powodem do następnego ...
i następnego...

Pokój nadal nie skończony- czekamy nadal na łóżko... ciekawe ile jeszcze wryyy...

:*
ps. zaliczyłam zmianę koloru i ścięcie - ku lepszemu samopoczuciu... jak ułożę po swojemu to może się obfocę :P
ps2. ścięcie*- niestety nie głowy a włosów ... :p

8 komentarzy:

  1. czekam na foty. ja jak scinałam wlosy to też ku lepszemu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Super Intensywna mialyscie niedziele :):) Ciekawa jestem Twojej fryzurki ,iii co najwazniejsze jak poprawila CI nastroj too Super :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nonono naprawdę intensywna niedziela :) ale chyba bawiła się nieźle?

    OdpowiedzUsuń
  4. Udany weekend miała Majeczka :) Fabi też lubi gości ;)
    Ciekawa jestem nowej fryzurki :) A jak Twoja alergia? Mam nadzieje, że już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super zjeżdżalnia!!! u nas takich nie ma a skorzystałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wesoło!! pięknie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy na mały konkurs :) http://kulleczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...