środa, 15 stycznia 2014

Migawki z urządzaniu pokoju :)

Pomęczę Was urządzaniem pokoiku, prace znacznie się posunęły, czekamy na łóżko, wówczas powinniśmy skończyć wszystko.

Tfu, tfu na moje kwiatencje - nie urzeknąć proszę ;-D

 Rysunki od Ewelinaart doczekały się ramek, z przywieszeniem czekamy, nie wiem czy mój wcześniejszy pomysł na nie będzie pasował czy też nie...

 Marzyła mi się półka na kółkach, spełniająca wszelakie role, w sklepach kosztowały grubo ponad 100f :(
My kupiliśmy zwykłą, kółka, oczy i dusza zaspokojona :)
a ... 
 zmieściliśmy się w 20f :)

Maja z półki zrobiła karetkę, wozi miśki nią na intensywną najwidoczniej, bo pędzi niczym wiatr ;-)

 Ramka skradła moje serducho :)

Próba oświetlenia ;-)

Naklejki, które miały ożywić pokoik,
 obecnie bez łóżka nie jesteśmy w stanie podjąć decyzji czy pasują..
a szkoda bo są piękne !

Na większej przestrzeni Pszczoła odkryła kołyskę, lula wszystko co popadnie, młotek taty też uśpiony został :)

 Chyba już wiecie jaki motyw przewodni wybrałam :)


Ja czuję się podle, męczy mnie nadal alergia, nasila się podczas włączonego ogrzewania.
W ciąży z Majulką remontowaliśmy łazienkę, kuchnię i nic.. a teraz..
dobija mnie wszystko.
Zwlekam z nadzieją, iż minie samo, jeśli nie będę zmuszona iść do lekarza, a tego nie cierpię najbardziej na świecie w tym kraju... 

Diabelstwo (alergia) skutecznie mnie obezwładniła, zaglądam do Was mimo wszystko, brak mi jednak weny na skrobnięcie czegokolwiek, obiecuję poprawę w odległej przyszłości :-D

:*

21 komentarzy:

  1. Juz sie nie moge doczekac efektow koncowych!
    Jestem pewna, ze pokoik bedzie wygladal pieknie.... no i te ptaki! CUDO!
    Kochana trzymam kciuki bby alergia odpuscila no i za wizye i g-piego- mam doswiadczenia i z jednym i z drugim.... Z tym pierwszym mozna walczyc, z tym drugim nie mamy szans :/
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* właśnie dlatego nie wiem czy się fatygować, jak już stwierdzę, nie daję rady to pójdę eh..

      Usuń
  2. Już widać, że pokoik jest prześliczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się pięknie i klimatycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką niecierpliwością czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada sie na prawdę świetnie. A w ciąży nie mozna brać niczego na alergię? Kurcze szkoda się tak męczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdania są różne, bez konsultacji z lekarzem boję się jedanak sama coś wziąść:( Pytałam znajome farmaceutki w Pl. i one kategorycznie odradzają

      Usuń
  7. Czekam na zdjęcia z efektem końcowym, choć już teraz widać, że pokoik jest piękny :)
    Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia..czekam na więcej :) młotek w kołysce :DDDD zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ach, masz storczyki! mnie się żaden nie trzyma. ile miałam, tyle padło:( a pokoik piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokoik zapowiada sie ciekawie :) Trzymam kciuki aby alergia odpuściłam - wiem jakie to męczące bo Z Fabiadkiem też dopadło mnie to diabelstwo :| Niestety bez leków się nie obyło bo im bliżej końca ciąży tym objawy alergiczne były gorsze... :|

    OdpowiedzUsuń
  11. szybko wam idzie urządzanie pokoiku, mam nadzieję, że twoja alergia zelżeje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny pokoik! ale tam bedzie łądnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no jest tam parę rzeczy do podkradnięcia przy okazji. Tfu, tfu ale Storczyk promienny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada sie cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję dziewczyny, że wyjdzie tak jak chcę, moja dewiza "chcieć to móc" może się tym razem nie spełnić eh..
    Dziękuję za miłe słowa :* budujące :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bajecznie:) http://www.alelarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! Życzę zdrowia, żeby móc realizować dalsze projekty!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...