poniedziałek, 2 grudnia 2013

Widzę Światełko w tunelu

Przerażenie moje było wynikiem  niemocy, oraz ogromem rzeczy do zrobienia w domu, począwszy od ogarnięcia każdej szuflady. Mogę powiedzieć, że jesteśmy na dobrej drodze, wraz z pozbyciem się zbędnych rupieci poczułam się lepiej.
Zostały okna, powieszenie firan, potem już tylko sama przyjemność i celebrowanie świąt, pieczenie ciasteczek, lepienie pierożków i tadam... 
będziemy pachnieć ;-)

Mimo wariacji ze sprzątaniem nie zapominamy o Majusi, wczoraj pisałyśmy list do Świętego, może ciut niestandardowy bo na szarym papierze, uważam jednak że jest cudowny, wyjątkowy...
 Pszczoła sama narysowała zabawkę od początku do końca, a przecież taka malutka jest :)

Nasz list bierze udział w konkursie, podaję link jeśli jesteście zainteresowane Klik.
Prawda, że idealna Świnka ;-)

Miłość córki i taty jest niesamowita, wyjątkowa i niepodważalna :)

Dziś rozpoczęłyśmy drobne przygotowania, Maja malowała choinkę z myszką, która to musi wszystko widzieć, co robi jej przyjaciółka ;-D


Ja byłam zajęta krzaczorami... Maja jak zobaczyła co robię, rzuciła choinkę i mi dzielnie pomagała
hhyyhyh, ale to następnym razem, może macie pomysł co to będzie ...?

Zapach świąt powoli się unosi w powietrzu :)

Owocnego tygodnia :*

22 komentarze:

  1. Mmm czuję ten zapach świąt u Ciebie. Nominowała Cię do Versatile Blogger Award

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam ten przedświąteczny czas:), a moja Basieńka też niezwykle kocha tatę:)
    ślę moc buziaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy i odsyłamy z wzajemnościa:)

      Usuń
  3. A ja to dopiero zaczęłam remont więc święta zamiast przybliżać się to oddalają się :-).Wierzę że dam radę a wiara czyni cuda :-).Z takich brzosowych gałązek to ja robiłam wianki ale zrywałam je zimą żeby były bez liści. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być brzozowych...

      Usuń
    2. ja zrywałam w piatek w tamtym tyg. u nas wciąż liście na drzewach:))

      Usuń
  4. pięknie Maja maluje :) a co to będzie nie mam pojęcia. może jakiś wieniec?

    OdpowiedzUsuń
  5. pachnie pachnie. swoją drogą zapach śliwek uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz miotłe?:) żarcik:)
    Ja jestem przerażona, bo wszystko leży odłogiem i czeka, jutro jeszcze idę do kina i do koleżanki a potem już startuję ostro do świąt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. no to gratulacje :) ja jeszcze nawet nie myślę o świętach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świnka Peppa jak żywa :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Coreczka tatusia :):) Ciesze sie Baardzo ,ze u Was wszystko dobrze i ze przygotowania trwaja tak jak powinny :):) Pochwale Ci sie :):) U nas Mascha z misiem leciala codziennie caale dwa tygodnie w tv :):) Moje dzieciaczki jak zaczarowane ogladaly :):) Ale wszystko co dobre sie konczy i odcinki sie skonczyly :):)
    Suuper list do Mikolaja :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki list jest najlepszy... jestem pod wrażeniem jak Maja radzi sobie w pracach plastycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze ja też, bardzo lubi rysować, 2/3 dnia malujemy, rysujemy, wyklejamy ;-)
      czasem mi pomysłów brak ;-) na szczęscie jest internet :)

      Usuń
  11. Piękna świnka :) My dzisiaj ciasteczka dla Mikkołaja piekliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przed nami :) lece Was odwiedzic :)

      Usuń
  12. piękne chwile z dzieckim - bezcenny czas:)

    ps. zapraszam do mnie na świąteczne candy!

    OdpowiedzUsuń
  13. dzieci potrzebują obydwu rodziców

    OdpowiedzUsuń
  14. list cudowny, a pożądków zazxdroszczę, bo ja jeszcze nie ruszylam na podbój domu. a jak sie czujesz?

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie pszczoła maluje!!!!!!!!!!!!!
    u nas to daleka droga do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Peppa jak żywa!!! Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...