środa, 4 grudnia 2013

Świąteczne stroiki - DIY

Pamiętacie krzaczory ??
W końcu mogę Wam pokazać co z nich zrobiłam, trwało to troszkę ponieważ czekałam na pistolet, swoją drogą myślałam, że już nie dotrze nigdy :)
no to zaczynamy:
oberwałyśmy liście.

potem było wielkie rzucanko przez Maję;-D

a mama (ja) wiłam z gałęzi, wzmocniłam sznurem przed rozwaleniem

dzielnie malowałyśmy

ciemną nocą, kiedy to już wszyscy spali powstawały stroiki :)

oraz bałagan :)

rezultat dość zadowalający :)


Sumując dwa stroiki wyniosły mnie trochę czasu oraz dwie gałązki z funciaka + stare bombki.
Myślę, że za jeden musiałabym dać około 5f, albo więcej, natomiast radości twórczej nie da się podliczyć, popalonych paluchów też  :P
Pistolet od dawna mi się marzył, kiedyś pracowałam w Warsztacie terapii zajęciowej, w okresie przedświątecznym często pomagałam grupie plastycznej, dzięki temu wiem co taki mały sprzęcik może.
Kupiłam Go okazyjnie na Ebayu... polecam każdemu.

:*

25 komentarzy:

  1. Jestem bardzo kreatywną osobą! Stroiki piękne!
    JAk tylko znajdę czas podeślę pytania do wywiadu ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5/12/13 05:54

    Madzia piękne wyszły jesteś niesamowita:) Kocham Was Bardzo:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie zamierzam w końcu kupić własny pistolet. Tymczasem pożyczam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no przepiękne. Gratuluję pomysłowości i wykonania i oczywiście podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdolne z was pszczoły :D
    a korona u małej podczas tworzenia mnie rozwala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana to jedena z ulubionych ozdób głowy Majusi, jak ją już włoży to chce w niej sapć - co jest awykonalne :)
      Dzieki Ci za nią zdolna kobietko :*

      Usuń
  6. wyglądają pięknie, ale ja wolę takie z pachnącej choinki. Robiłaś kiedyś takie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam z zywego świerku na ziemniaku jak mala byłam :) teraz mozna Go zastapić gabką florystyczną, zdobienie zapewne podobne, lub na drucik:)
      Powodzonka :)

      Usuń
  7. Śliczne. Muszę nad czymś takim pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co, teraz i ja czuję już Święta :) Pistolet mam i w sumie kleję nim wszystko co majstruję. Mega przydatna rzecz i wcale nie taka droga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokłądnie, a jak cieszy, że się nie odkleja nic:)

      Usuń
  9. Piękny, ale zdolne jesteście :))) Ty chyba wszystko jesteś w stanie zrobić kobieto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym ;-D dzieki że we mnie wierzysz:)

      Usuń
  10. Śliczne :) Też muszę zrobić jakieś wianki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyszły! ja się przymierzam i mam nadzieje ze zdarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ten pistolet to klej na gorąco ? Stroiki jak zwykle cudne najpiękniejsze z najpiękniejszych takich w sklepie nie znajdziesz, jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to klej na gorąco, super sprawa polecam, dzieki za mile słowa:)

      Usuń
  13. bardzo ładne, ślicznie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny stroik, zazdroszczę Ci tych zdolności manualnych, a z tego co widać to Pszczółka idzie w ślady mamy ;) Przy okazji zapraszam na mocno spóźniony post o Belli - http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/2013/12/maskotka-na-zamowienie-pamiatka-po-belli.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że lece :) dziekuje :)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...