niedziela, 22 grudnia 2013

Przedświątecznie :)

Zrobiłyśmy ostatnie ozdoby świąteczne z Majulką:)

Miałyśmy pierniczyć pierniki, przemyślałam jednak sprawę, bo kto je wszamie jak nie ja ;-)
Postanowiłam, że pobawimy się znów masą solną :)

Anioły czekają na prawdziwą choineczkę, nie wiem jednak czy się doczekają, wszędzie wykupione zielone krzaki  dziś były:(


Od  niedzieli mam 5 dni wolnego, boszszzzee jak ja czekałam na chwilkę oddechu:)

a u Nas...
zapach suszonych pomarańczy wiruje w powietrzu, kolędy płyną z odbiornika, Maja śpiewa co drugie słowo.. sąsiadki przynoszą prezenty, mi się rosół ulatnia za szybko...
:D

Uwielbiam ten czas :)

Byliśmy na skanie, na 99,9% bejbik to chłopczyk, ma 17, 50 cm, rozwija się prawidłowo.
Kochany maluszek kopie jak szalony, a przecież taki malutki jest, strach pomyśleć, co będzie potem, różnice miedzy ciążami są ogromne. Maja nigdy tak w brzuszku nie szalała:)

Drodzy moi niechaj czas przygotowań do świąt będzie radosny, 
pełen uśmiechu i radości :*


17 komentarzy:

  1. Gratuluję Chłopca:)
    Anioły piękne:)
    Po choinkę zapraszam do Gniezna, wszędzie jeszcze ich pełno:)
    a my składamy już świąteczne życzenia , o tutaj:) http://zawodkobieta.blogspot.com/2013/12/bajka-o-niezwykej-gwiazdce-i-swiateczne.html

    OdpowiedzUsuń
  2. u Was już piękny klimacik i te aniołki! Najważniejszcze, że Bejbik tak pięknie się rozwija:) odpoczywaj sobie, bo należy Ci się i cudnie, że będzie parka :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki są urocze!
    Fajnie, że parka będzie (u mnie też młodszy to chłopiec), ale oczywiście najważniejsze to Wasze zdrowie, więc korzystaj z wolnego i odpoczywaj !!! Brzuchem do góry :P

    OdpowiedzUsuń
  4. My też w tym roku bawiły się masą solną :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam sięw tych Waszych aniołkach z masy solnej! Pięknie i świątecznie u Ciebie. Moje ciąże sie też różniły bardzo! Cudownie, ze będzie chłopczyk;) Wesołych Świąt dla całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to gratuluje, niech rośnie i rozrabia ;) Zdrowia życzę Wam obojgu ;* Ozdoby prześliczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. mój synuś był bardziej bolesny w brzuchu :)
    zdrówka kochani na te święta!

    OdpowiedzUsuń
  8. I dla Was również kochani zdrowych, pełnych radości Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz gratuluję siusiaczka! ;) Ja się dowiem dopiero w styczniu...
    Spokojnych, radosnych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. my kupiliśmy cudną choinkę w sobote w centrum ogrodniczym koło Pugneys koło Wakefield. Mieli jeszcze pełno choinek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my nie mamy mozliwosci na wyprawy :( maz ciagle pracuje... pozostaly nam pobliskie sklepy a chcemy nie wielka do kuchni :)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Wspaniałe Aniołki :D wszystkiego dobrego dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  12. och, bedzie cudowna parka.
    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne te Wasze anioły :) Co do szaleństw w brzuszku to może tak jest, że dziewczynki spokojniejsze a chłopcy bardziej ruchliwi ;) U nas też tak było - Mila baaardzo mało się ruszała ale za to Fabi szalał jakby jakiś mecz w brzuszku rozgrywał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój Mateuszek też tak rozrabiał. Więc może chłopcy po prostu tacy są :)
    Wesołych i radosnych Świąt dla Was Madziu :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne aniołki aż miło na nie popatrzeć. Fajnie, że czujesz magię świąt bo mi jakoś umknęła w tym roku, może dlatego że nawet dziś pracuję. Wesołych i zdrowych świąt życzę !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...