sobota, 28 grudnia 2013

Poduszka ciężarnej

Wstręt do maszyny mnie nie opuszcza, mimo to postanowiłam uszyć dla koleżanki w bliźniaczej ciąży poduchę.

Dwa dni temu przyszła do pracy wręcz zielona, całą noc dziewczynki dały jej popalić, postanowiłam się przemóc i działać.
Moje wyobrażenia jak  ją zrobić  początkowo były inne, wszystko się zmieniło podczas krojenia materiału.
Postawiłam na prostotę, funkcjonalność.

Poducha ma pokrowiec zrobiony z poszewki na pierzynkę, którą kupiłam w pracy na wyprzedaży za jedyne 2f :)
Wkład to trzy poduchy, zszyte ze sobą.

Jeśli chcecie mogę zrobić tutek, gdy będę robić poduchę dla siebie :)


Później może służyć jako osłona przed spadnięciem z łóżka dziecka, czy wspomóc karmiącą mamę :)


 Majulce również przypadła do gustu :)

a Wam jak się podoba ? :)

18 komentarzy:

  1. miałam podobną poduchę, byłam BARDZO zadowolona. Mega funcjonalna:) Twoja - super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) świetne są ...dla ciężarnej :)

      Usuń
  2. Zdolniacha z Ciebie!
    Ja w ciazy pomagalam sobie zwyklymi poduchami...to samo bylo podczas karmienia piersia, ale z tak fajnego prezentu napewno bym sie bardzo ucieszyla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też sobie tak pomagałam :-) jednak taka poducha dużo wygodniejsza jest, szkoda że wcześniej szyć nie umiałam :)
      Dziękuje za miłe słowa, ta poducha żaden wyczyn, za to jaka wygoda :)

      Koleżanka też uszczęśliwiona, mąż zazdrosny, pewnie mnie udusi jak zobaczy hyhy

      Usuń
  3. Ja w ciąży nie jestem,ale też bym ją chętnie wykorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też miałam podobną poduchę - nie wyobrażałam sobie bez niej nocy. Koleżanka na pewno będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja zarzucałam nogę na męża obie ciąże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna poducha - miałam podobną tylko, że ze sklepu i bardzo się u mnie sprawdziła zarówno w nocy jak i później w trakcie karmienia Fabiego przy jednoczesnym przytulaniu Emilki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle talentów:) no proszę:

    kolezanka powinna byc zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba ta poduszka:-) mam nadzieje ze bedzie dobrze sluzyc.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna poducha :-)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna :) Idealna dla kręgosłupa i podczas karmienia:) Buziaki Kochani i wszystkiego naj naj w Nowym Roku:) Zdrówka i Miłości, ściskam, iszart

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna, ja miałam rogala i byłam z niego bardzo zadowolona. potem służył mi przez długi czas do karmienia dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł ! ja nie korzystalam bo ceny ... a sama jeszcze wtedy nie szylam :)
    zapraszam do siebie - konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...