środa, 11 grudnia 2013

Otagowana

Dziękuję serdecznie dziewczyny za wszystkie zaproszenia do zabaw blogowych, czuję się wyróżniona, że o mnie pomyślicie, dużo to dla mnie znaczy.
Cierpię ostatnio na manię lenia i niechęci do rzeczy, które muszę zrobić, zasłonię się też ciążą póki mogę.

Tak więc zapraszam Was do lektury.

7 faktów z mojego życia:
1. Jako nastolatka chciałam iść do liceum  plastycznego.
2. Pozytywna zazdrość przyczyniła się do rozwoju różnych pasji, a ilu jeszcze nie spróbowałam ;-D
3. W ciągu minuty potrafię nabałaganić tak... że sprzątam po sobie godzinę lub więcej.
4. Uwielbiam ludzi, którzy zarażają mnie pozytywną energią.
5. Najbardziej na świecie lubię czytać nowe opowieści, bajki Majuli i obserwować jej dziecięcą fascynację, skupienie, zaciskające rączki przy ciekawszych momentach.
6. Podpatrzona inspiracja w sieci nie daje mi spokoju dopóki  nie spróbuję jej zrobić.
7.  Jestem niepoprawną romantyczką, wesołą złośnicą oraz pamiętliwym człowiekiem- co utrudnia życie, 
cóż nie potrafię inaczej :-D

Druga zabawa jest całkowicie "zawirusowana", ten wirus dopadł i mnie :)
Niestety nie jestem aż tak dobra w rymowanki dlatego poprosiłam moją siostrzenicę.
Kochanie lepiej bym tego nie ujęła, dziękuję :))


Na moim blogu jest dużo szycia, choć to nieodkrycie, że to ma pasja i drugie życie.


Kreatywne wychowanie to ciągle odkrywanie i dziecięcych przygód poznawanie.

Zabawy, gry i działanie to moje, meżusia i Mai zainteresowanie. 


Gotowanie to coś co lubię i wiem, że nigdy nie zagubie. 

Próbowanie, smakowanie ile się jest w stanie- ot, to dopiero doznanie. 


Fotografowanie chwil ulotnych ujmowanie, które na zawsze pozostanie- takie działanie.


Choć w Anglii żyje, wciąż myślę o rodzinie i tego nie kryję. 

Wspomnienia w mym sercu zostają i szacunek do innych przybliżają.


Uwielbiam nowości, aż do szpiku kości! Lubię poznawanie i innych inspirowanie!

Bo to źródło satysfakcji, by bez zbędnej reakcji dążyć do innych fantastycznych akcji!


Choć czasem tęsknota doskwiera szybko łzy się ociera dzięki dobremu słowu i marzeń doboru.


Uwielbiam sama tworzyć i miłość swą we wszystko włożyć. 

Moja Mała Bee zaprasza bo pasja tworzenia to coś do docenienia!

autor :Marlena S:)


Z góry przepraszam jeśli ominęłam jakieś zaproszenie.

Do zabaw zapraszam wszystkich, którzy mają na nie ochotę...
teraz widzę uffff... przed ekranem hyhy

:*

8 komentarzy:

  1. fajnie sie tak troszkę o Tobie dowiedzieć :P

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Milo mi jest Ciebie jeszcze lepiej poznac :):) Gratuluje Ci wyroznien :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super :) Z tym bałaganem mam tak samo :P Ale pocieszam się że przynajmniej mam dokładniej posprzątane :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiam od jakiegos czasu, czemu sprzątanie zajmuje wiecej czasu niż tworzenie bałaganu:/:-p

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie mi przypomniałaś, że mam całe mnóstwo zaległych zabaw...ehhhm :)
    a ze sprzątanie też tak mam, czemu sprząta się 10razy dłużej niż bałagani wrr:)

    OdpowiedzUsuń
  6. złośnica i romantyczka ;P :*

    OdpowiedzUsuń
  7. aleee śliczny brzusio! Ja też taki znów chcę!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...