piątek, 13 grudnia 2013

Kreatywnie :)

Na pierwszy ogień idzie Bałwanek, zrobiony z pustej butelki :) 
Inspiracją był mój ulubiony blog Klik, tam też znajdziecie szczegóły jak Go zrobić.
Ja drewna nie posiadałam, tak więc użyłam pustej butelki. Jeśli przyjdzie Wam do głowy podobny, chory pomysł, wcześniej należy  zmatowić  ścianki papierem ściernym, wówczas łatwiej powierzchnia butelki przyjmie farbę .

Choinka powstała spontanicznie, chodziłyśmy z Mają z kąta w kąt i tak uzbierałyśmy patyczki, które postanowiłam wykorzystać:)

Ostatnia inspiracja pochodzi z bloga Klik, bardzo byłam ciekawa jak się zachowają farby akrylowe na tkaninie, tak więc postanowiłam na szybko coś zmodzić. 
Projekt jest próbny, jeśli stęplowe gwiazdki się nie spiorą, będę mieć zielone światło, by zrobić coś fajnego :)

Minęło nam 4 miesiące- jak jeden dzień wydawać by się mogło, urosłam znacznie, na plusie 7kg, wygląda na to, że będę większa niż z Mają....

-Uwaga słoń idzie, zróbcie miejsce  - będą krzyczeć znajomi hyhyhy:)

:*

30 komentarzy:

  1. Ojejeu jejeu jaki słodki brzusio, przecudny i sporawy :) Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bałwanek cudny:) i dużo fajniejszy niż ten z inspiracji:D
    choinka też ciekawa:) a brzusio..:) Achhh:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny brzusio, w ogóle nie widać tych 7 kg. Z kilogramami to w ogóle jakoś tak dziwnie, bo w tej ciąży (mnogiej) ważę mniej niż z Julką, a brzuch mam sporo większy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie ma tak samo moja przyjaciółka :) większy ma brzusio (ciaza mnoga) a mniej przybrała bo tylko 4kg:)
      ciężko wyczuć :)

      Usuń
  4. pięknie wyglądasz, aż mi się zatęskniło za tym stanem :) A bałwanek wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, ja nie przepadam za byciem w ciąży, wolałabym zeby dzieci w kapuscie się rodziły ;-D

      Usuń
  5. Pięknie i brzuszek cudny . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudny brzusio. moj tez jest tak nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. który masz tydzień ? widziałam Twoj brzusio - piekny :*

      Usuń
  7. Suuper balwanek jak i choineczka :):) A Ty Madziu Slicznie wygladasz :):) Wazne ,abyscie sie dobrze czuli :):) Kilogramow pozniej sie pozbedziesz :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne z dwójką pójdzie szybko z kilogramami :D nie dojem nie dośpię itd ... hyhy z wycieńczenia polecą ...
      Buzki

      Usuń
  8. śliczny brzuszek :) a choinka super Wam wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. brzusio najbardziej kreatywny :D i z niespodzianką ;)
    choinka z patyków ekstra!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, jaki masz już śliczny, prawdziwie CIĄŻOWY brzuszek! Ja wyglądam jakby mnie zwyczajnie wzdęło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak ja bym się chciała zamienić, boję się co będzie dalej, juz mam trudności ze skarpetkami, a gdzie tam do końca ;-)

      Usuń
  11. Działacie plastycznie, dzialacie ...

    Brzussio mnie rozczulil :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace i brzusio też piękny:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. super choineczka, jaki słoń? śliczny brzusio:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje kreatywne działania super! A brzusio słodki, oj słodki!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie tworzycie. A brzusio masz cudny :) Zapraszam na nowy post, u nas też choineczka z patyczków z lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Choinka wygląda bajecznie, a przecież to tylko kupa patyczków. Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny brzuszek, taka piłeczka, choinka patyczkowa mega :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajne pomysły - zdolna z Ciebie babeczka :) A brzusio cudny ;)
    Podobno przeważnie w drugiej ciąży brzusio jest większy i ujawnia się szybciej niż za pierwszym razem ;) U mnie się to sprawdziło - chociaż podczas ciąży z Milą myślałam, że już większego brzucha po prostu się nie da mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuje za mile słowa :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...