poniedziałek, 16 grudnia 2013

Ciążowe odkrycie

Ciąża zawsze mi się kojarzyła z obszernymi, lejącymi ciuchami, sama jak byłam w pierwszej  źle się czułam w takim "wydaniu".
Spodnie ciążowe zawsze mnie gdzieś uwierały, najlepsze okazywały się leginsy, niestety do nich trzeba nosić tuniki, za którymi ja nie przepadam.
Moim najnowszym odkryciem okazała się spódnica ołówkowa, zakupiona w Primarni za jedyne 5f, każda bluzka z mojej szafy pasuje idealnie.
Łatwo i tanio odświeżyłam moją ciążową szafę :)
Najlepsze jest to, że będę ja mogła nosić po  również :)


Jeśli męczą Was drogie ciężarne zaparcia polecam Wam suszone śliwki i morele :-)
Stosujecie coś innego ?

Z nowości Majowych- możemy ubierać się we wszystko Yupi...
Majusi jest bez różnicy co wkłada...:-D
oj ulżyło mi, kolejny etap za nami :-D

Dla osłody :)
Maja babuszka :)
Dobrą wiadomość dostałam od
 mojej najlepszej przyjaciółki- będzie mieć drugie dzieciątko, Kochana gratuluję Wam z całego serduszka, trzymam też mocno kciuki :*

:*

32 komentarze:

  1. Madzia promieniejesz! I na pewno nie jest to zasługa spódniczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hyhy odpowiednie światło czyni cuda ;-) w każdym bądź razie dziękuję :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz :)
    Ja w sumie najczęściej nosze ciążowe spodnie z taką gumą, dresowe albo sukienki ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      też mam spodnie z gumą na brzuszek mimo wszystko czuję dyskomfort, podobnie z dresami ;-P

      Usuń
  3. Ciaza Madziu widac Ci sluzy :):) Slicznie wygladasz :):) Super spodniczka :)
    A Majusia wyglada Przeslodko jako babulenka :):) hihi I jak teraz Maja reaguje na dzieciatko ,ze to braciszek ? Dalej taka niezadowolona ? Mam nadzieje ,ze juz jest dobrze i ze doczekac sie nie umie az do domu go przyniesiesz :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za komplementy :*
      Majula oswoiła się z myślą o braciszku, czasem nawet się przytuli do brzusia, może z czasem jak będę ja rosła i ona dorastała jej zapał wzrosnie ;-D

      Usuń
  4. ślicznie wyglądasz :) ciąża zdecydowanie Ci służy
    babuszka słodka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciąża pani służy ;) ja miałam o tyle dobrze ,że mało nowych ciążowych ciuszków miałam bo na moje szczęście przytyłam tylko 10 kg w ciąży i nie musiałam nosić workowatych ciuszków ba z ciąży mam sukienkę która jest teraz zbyt duża bo ważę mniej niż przed ciążą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciąża Ci zdecydowanie służy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maja wygląda rewelacyjnie na ostatnim foto :) A Ty wyglądasz po prostu kwitnąco :)
    Super, ze Maja już lepiej reaguje - a jak już Maluszek się pojawi na świecie to będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :) A Maja babuszka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ach my mamy etap wybierania sobie ciuszków jeszcze nie za sobą i się chyba wydłuża ...
    a Ty fajnie wyglądasz:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę świetnie wyglądasz i patent z ołówkową super:) ja nosiłam ciągle te same jeansy, które pasowały na mnie przez całą ciążę :) no oczywiście na przemian z innymi ciuchami, ale te jeansy były the best i jeszcze takie elastyczne spodnie z materiału, ale w sumie żadnych specjanych ciążowych:)
    ps. Babuszka wymiata!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Siemię lniane jest rewelacyjne na zaparcia. Przetestowane na ciężarnej :))

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz!!!! ja tez mam w swojej ciążowej garderobie ołówkowa spódnice ciążową (moja jest w kolorze czekoladowym):) ja codziennie na śniadanie zjadam owsiankę ( z rodzynkami, sliwkami lub orzechami wloskimi). W ciąży wręcz pokochalam owsiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. służy Ci ciąża, a Maja czarująca

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz:):):) I jaka słodka babuszka, alez się uśmiałam :):):) Świetne z Was dziewczyny, obydwie moooocno całuję :*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie wygladasz! ciaza Ci naprawde sluzy! :)
    Maja w wydaniu abuszkowym powala na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mama Piękna ale Maja jest Mega Piękna :):) Kocham Was Bardzo:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. w pierwszej ciąży byłam codziennie (codziennie) inaczej ubrana! kupowałam mnóstwo rzeczy w sh i potem Mama mi je dopasowywała. większy brzuszek miałam w okresie lata i wczesnej jesieni, więc idealna pora na przebieranki. sukienek miałam po prostu multum.
    jako ze w drugiej ciązy byłam głównie przez zimę, no to jednak postawiłam na wygodne legginsy, tuniczki, koszule. ale przenigdy nie nosiłam jakiś obszernych namiotów, dresów i innych rozwleczonych rzeczy. dla mnie okres ciąży jest piękny i tak też kobiety powinny wygladać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za stanem ciążowym nie przepadam, najchętniej już bym chciała mnieć dziecia obok ;-)

      Usuń
  18. Wyglądasz oszałamiająco wprost oczu nie można oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam, dobre światło mam w korytarzu :):D

      Usuń
  19. Workom w ciąży mówimy: NIE!! Bardzo ładnie wyglądasz a Pszczółka w pszczółce wygląda miodzio!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie a kysz wory :)
      Maja dziękuje bardzo :)

      Usuń
  20. tylko brzuszek urósł. pieknie!
    a Maja wygląda uroczo w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby do konca tylko brzusio rósł ;-) Dzieki

      Usuń
  21. Spódniczka cudowna, ale tak właściwie to ty wyglądasz jakos inaczej:). Brzuszek wspaniały a ty wyglądasz jak byś miała 20 lat! Ne wie skąd ta ziana, ale bardzo mi się podoba:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno dzieci odmładzają ;-)
      Dziękuję :*

      Usuń
  22. ja chodziłam zawsze w dopasowanych ubraniach to znaczy legginsy i jakaś tunika ale też i dopasowane bluzki ;) cudownie wyglądasz i twoja Córa oczywiście też !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie wyglądasz a Córcia w okularach boska :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...