piątek, 25 października 2013

trzy miesiące i dwa dni...

za nami...
Jesteśmy po pierwszym skanie, bejbik fikał, aż ciężko było zrobić zdjęcie ;)
Tak bałam się, że będą bliźniaki, dzień wcześniej była moja koleżanka i ma bliźnięta dwujajowe, do tego mojej chrzestnej się śniły, mama K. też miała - prawdopodobieństwo ogromne.
Konrad prawie w monitor wlazł, na szczęście jest jeden bąbel:)
Moja koleżanka zdruzgotana, boi się o ciąże, podwyższone ryzyko, do tego u niej w mieście bliźniaki na porodówce nie są częstymi gośćmi, mam wielką nadzieję, że wszystko będzie dobrze, dzieciątka jak i ona będą zdrowi.

Nasz bejbik ma 12tyg. i dwa dni, następny skan w Pl, a potem 20 grudnia.
Wówczas dowiemy się płeć, K. już pytał, na co pielęgniarka Go wyśmiała hyhy
-Za wcześnie proszę pana :)
Łzy szczęścia płynęły identycznie jak za pierwszym razem, gdy zobaczyliśmy maleństwo, Maja płakała z nami, myślała, że dzieje mi się krzywda, bidulka.

Kobiety po cesarce mają podwyższone ryzyko, dlatego też dziś miałam spotkanie z panią doktor w celu omówienia przyszłości, wyszło na to, że nadal jesteśmy w czarnej d... bo ja swoje, a pani swoje...
Miałam wrażenie, że ona mnie nie słucha, tylko mówi otrzaskaną regułkę.
Boziu dopomóż mi, abym do końca ciąży ich nie powybijała ;-)

a to my ;-)
W dwunastym tyg. macica ma wielkość grejpfruta, dzieciątko ma około 6cm  długości, waży 14gr.
Zmniejszają się dolegliwości jak: wymioty, tkliwość piersi, zmęczenie, za to dostajemy w pakiecie zawroty głowy- powodem jest wolniejszy obieg krwi lub też niski poziom cukru, gdy nieregularnie jesz.

Trzymajcie za nas kciuki:)

36 komentarzy:

  1. Trzymamy kciuki i sciskamy rownie mocno!
    No i zycze cierpliwosci... polozne czsami bywaja ciezkie w rozmowach ;)
    Brzusio prezentuje sie cudownie!
    Buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy:*
      brzusio rośnie, oj tak i ciągle jeść woła :)

      Usuń
  2. My już w dwunastym tyg wiedzieliśmy,że chłopak będzie:-) niech zdrowo rośnie:-) trzymajcie się ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Wam dobrze, u nas maszyny do USG z przed wojny, ledwo co widać cokolwiek :)
      Dzieki :*

      Usuń
  3. ??? a gdzie Ty masz ten brzuch???

    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze zakamuflowany :P

      Usuń
    2. super to kat dobrze kamuflujesz się jak i ja, brawo.

      Iz

      Usuń
    3. podpisuję się pod pytaniem. nic, a nic nie widać :)

      Usuń
    4. przy pierwszej ciąży człowiek każde zaokrąglenie podkreśla, przy drugiej prosi - nie rośnij "maciusiu" za duży ;-)
      ukrywa jak najdłuzej może, myśląc sobie tym razem tak wielka nie będę ;-)

      Usuń
  4. Będzie dobrze, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dużo zdrówka. :)) Ślicznie wyglądasz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam mocno kciuki i ściskam z uśmiechem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciskam mocno kciuki za Was :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie rośniecie :-)
    A jak to jest z tym ryzykiem po cesarce? Ja właśnie dlatego chyba nie zdecyduje się na drugie dziecko :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ryzyko jest przy kolejnej cesarce z tego względu iż mięśnie są słabe, masz już jedną szramę co może opóźnić gojenie nowej. Znam jednak wiele kobiet, które po trzech funkcjonuja wspaniale, chcą mnie wystraszyć ;-P Ja i tak trwam przy swoim :) Ja tez tak kochana mówiłam, teraz jednak wiem, że dobra decyzje podjeliśmy :)
      BUZIAK

      Usuń
  9. Pierwsze USG jest wyjątkowym przeżyciem i nie ważne, która to ciąża. To zawsze magia :)

    Trzymam kciuki za dogadanie się z lekarką i położną - jeszcze dużo czasu, bądź dobrej myśli :))

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm Madziu przy Twojej figurce to mozesz sie objadac do konca ciazy :):):) Trzymam Moooocno kciuki za Was :):)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale, że wszystko dobrze:) Trzymamy kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki cały czas :) Super, że wszystko dobrze :) U mnie w drugiej ciąży już na tym etapie lekarz stwierdził, że najprawdopodobniej będzie chłopiec bo ewidentnie coś odstawało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam mocno, za Was i za koleżankę! :)
    Ja też się boję, żeby ciąża nie okazała się bliźniaczą i również mam koleżankę, która niedawno dowiedziała się, że jest w takowej. Z tym, że ona bardzo się z tego faktu cieszy ;)
    Ja mam scan w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja też sie cieszy, wie jednak jak ciężko jest donosić ciążę bliźniaczą, ryzyko dla dzieci jak i dla mamy, zapewne gdy bedą razem zdrowi i szczęśliwi odetchnie z ulgą:)

      czekam na post po- skanowy zatem :)

      Usuń
  14. Gratulacje!! U mnie 28 tydzien juz;-) Wlasnie za kilka dni mam spotkanie z lekarzem odnosnie wyboru formy porodu;-) ostatnio mowili ze wybor należy do mnie ale....oczywiscie namawiali na naturalny - a ja ide z przekonaniem ze tylko CC - już się boję;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli mnie beda cisnac na nature to ja cisne na kolejny skan przed samym porodem - jesli mi nie dadza przed nie bede i juz!!!
      Ja z pania doktor nie doszlam do porozumienia nawet odnosnie dlaczego mialam cesarke - ona wie lepiej ze to przez dyskomfort dziecka w brzuchu, ja na to że byl spowodowany przenoszeniem, przemeczeniem i brakiem rozwarcia, a ona sie tylko uśmiechnela :( bryyy
      Stwierdzila tez że termin cesarki w ostateczności będzie wyznaczony w dzień terminu, a jesli się zdecyduje na naturalny- nie pozwola mi przenosić tak dlugo, po pytaniu ile ponad - stwierdzila ze kolejne dwa tyg.
      co za p... obłęd...
      Trzymam kciuki za Twoje spotkanie:**** oraz gratuluje serdecznie, niestety nie moge wejść na Twojego bloga od dłuższego czasu :( masz chlopca czy dziewczynke ?

      Usuń
  15. jej jak fajnie, że to wszystko przed tobą jeszcze... :D
    kciuki trzymamy! mamy ich dość dużo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wolałabym być na Twoim miejscu :) dziecia sciskać i tulić
      :*

      Usuń
  16. dużo zdrówka dla Was :) Trzymam kciuki :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku jak to dobrze, że się w tym moim blogowym zamieszaniu opamiętałam i w końcu tu dotarłam!
    Pierwszy trymestr za Wami super, oby dalej było wszystko dobrze, trzymam kciuki za Was:)
    ściskam mocno
    mama silesia, wcześniej benkowo:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, jak ja lubiłam być w ciąży;)!! Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądacie :-)gratulacje i pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...