niedziela, 27 października 2013

Mix

Dziękuję Wam kochane za miłe słowa, garść otuchy pod ostatnim postem,
pozytywna energia buduje, wspiera i pozwala być dobrej myśli :*


 Maja już zdrowiutka na szczęście, tak więc wybraliśmy się na zakupy:)
Zobaczyłam, zastygłam, musiałam je mieć... :-D
Tatko skwitował -Przecież ja nie mam wąsów.
-Oj tam, chodzi o zasadę.
-A ty nie masz czerwonych ust?
- Wytłumaczę Ci w domu ;) - wcisnęłam kubki do koszyka zadowolona.
- Z kobietą nie wygrasz, a z ciężarną nawet nie próbuj hyhy


Potrzebowałam dla Pszczoły opaskę z motywem panterki, nigdzie takiej kupić nie mogłam, tak więc powstała z pod moich rąk:)
Szkielet mam ze starej- popsutej, kokardkę zrobiłam i przytwierdziłam klejem Magic:)


Dokończyłam w końcu Czarną Damę, przyszła właścicielka kocha kolor czarny.
Mam ogromną nadzieję, że będzie się podobała :)





Kochane ja znikam na jakiś czas, utęsknione Święto Zmarłych będę celebrować tak jak się powinno, świecąc świece na grobach mi bliskich.
Strasznie tęsknię za każdą uroczystością, która jest w Naszej kulturze, czasem mi smutno, że Maja się musi wychowywać w tak ogołoconym kulturowo kraju.
Szczęśliwa jestem, że będę mogła jej pokazać wraz z mężem, to co kochamy, za czym tęsknimy.

Do kolejnego kliknięcia :*

28 komentarzy:

  1. Czarna dama to zdecydowanie moje klimaty. Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne kubki :) Lala Cuudna :):) Ciesze sie ,ze Twoja corcia juz zdrowa :):)
    Madziu ja farbki w jednym ze sklepow w Polsce kupilam . Z biedronki mam pastele .
    Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna bestia z Ciebie! A Czarna Dama rządzi! ;)
    Do miłego!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te kubki.
    A lala jest wręcz boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. kubki czadowe, w nurt się wpisują świetnie:))
    a Twoja Dama no piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak niestety jest, że mężczyźni rzadko rozumieją nasze chciejstwa ;) Dama wyszła przecudnie, jestem przekonana, że się spodoba. A ja wciąż nie mogę znaleźć chwili na obfocenie Belli. A to za ciemno, a to głównej bohaterki nie ma w domu, bo z Barbie wędruje gdzieś i tak mijają dni. Mam nadzieję, że wybaczysz i że w końcu to nadrobię. Buziaki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nic sie nie dzieje kochana ;-)
    facet zawsze bedzie facetem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubki rewelacyjne, wcale się nie dziwię, że zapragnęłaś je przytulić :))) Sama nie przeszłabym obok nich obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarna Dama jest genialna :))) Na tyle genialna, że chyba się do Ciebie o taką uśmiechnę, serio :) Dasz mi znać na maila jak czasowo i kosztowo :) Zupełnie serio pytam :) Jest boska :*** Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie iz damaCi sie spodobala,niestety nie dam rady jej uszyc dla \ciebie poniewaz niedaje rady ze soba...bardzo mi przykro, ta ciaza mnie wykancza:(

      Usuń
    2. spoko, spoko nie dziś to za pół roku :) ja sobie poczekam :DDD buziaki

      Usuń
  10. Kubki rewelka widać, że nie tylko zewnątrz się różnią, ale i wewnętrzną zawartość mają niby taką samą lecz zgoła inną :) A dama i to w dodatku czarna każdy taką czarną damę chciałby mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nosi Maja opaski? o ile spinki i gumki E toleruje, o tyle opasek nie lubi. niestety. wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona nawet by w nich spala... gorzej z gumkami i spinkami...:)

      Usuń
  12. szczęśliwej podróży :) Spokojnego pobytu. I wyglądaj na listonosza :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te kubeczki :) Cieszcie się czasem spędzonym z rodziną i odpoczywajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pa ale nie znikajcie na długo! A Czarna mnie rozwaliła, no jest szyk i elegancja jakich mało!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna czarna dama :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy4/11/13 21:36

    gdzie kupiłaś kubeczki ?też chcę takie i za ile:)?

    OdpowiedzUsuń
  17. przecudne kubki:) do usłyszenia niebawem na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubki mnie urzekły :D świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne kubki :) Marzę o takich. Poszukam czegoś podobnego. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też chcę takie kubki, ja też, ja też !!!! :)) CUDOWNE !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...