wtorek, 24 września 2013

Optymistycznie...

Czasem człowiek za dużo myśli, analizuje, przejmuje się  przyszłością...
czas nastroić się pozytywnie




Moja Minnie dba o mnie ze zdwojoną mocą ;-D

Pierwsze jej słowa po przebudzeniu
-Mamuś widziałaś opaski ?

Uwielbiam ją całą, ciągle mi jej mało, głodna każdego słowa i uśmiechu jej jestem.
Najlepsiejsze słowa
-Cipi- cipi tać - nie mam pojęcia co to, chyba Maja też nie
-Mamolot, mamochód, jesteś gapa, warjowałaś,

(ja) -Majus jak mama wygląda
(Maja)- i ładnie i bzytko
(ja) -No to jak w końcu wyglądam
(Maja) - Fajnie ...no...!

(Maja)-Idę na górę, dozobacenia...

Oraz niezastąpione -JA SAMA

Powinnam wszystko stanowczo notować, bo coraz ciekawiej się robi ;-)

Wczoraj były koleżanki Majci, jedna w sukieneczce - Maja nie lubi się w nie ubierać, a dziś kazała sobie założyć, oczywiście wersję Minni ;-)
 Nie ma większego szczęścia dla człowieka niż dziecko :-)
 U nas pięknie, od rana siedzimy na ogrodzie, drugie śniadanko wszamałyśmy w formie piknikowej, oby jak najdłużej taka aura nam towarzyszyła 

Jak tu się nudzić :-D

Miłego dnia :**

27 komentarzy:

  1. I u nas codziennie nowe słowa, czasem wyraźne czasem tylko dla Ali zrozumiałe ale z dnia na dzień coraz fajniej.
    Twoja pszczoła mówi dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona już od dawna potrafi powiedzieć zdanie z 3 -4 słów, teraz natomiast kombinuje już po swojemu, coraz śmieszniej jej to wychodzi :) o tak z dnia na dzień coraz fajniejsze nasze dziewczyny :)

      Usuń
  2. Ona jest śliczna :) Ja mam notes z zabawnymi tekstami Gabi, ale od jakiegoś czasu coraz mniej się tam pojawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie kiedys napisz najlepsze :))

      Usuń
  3. oj jaka Minnie :D :D :D
    kocham teksty dziecięce :)
    mój ulubiony ostatnio to: ale masz duży brzuch, urodzisz jeszcze jednego braciszka???

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ Maja wyrosła!
    ja też uwielbiam jak moja Maja kombinuje ze słownictwem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gadułka mała :) Zazdroszczę ogrodu i ładnej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda cudna oby jak najdłużej i by do nas zawitała :) A Ty z czasem jeszcze weselej będziesz mieć i na pewno nie będziesz narzekać na nudę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. E. znowu nie chce w niczym innym chodzić tylko w sukienkach :)))))

    fajnie Maja wygląda
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chciala zeby Maja chodziła w sukienkach ale ona mowi ze ja "pieka" cokolwiek to znaczy ;-)

      Usuń
  8. A jak tam z mdłościami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rano banan (okolo 6), potem sok pomaranczowy lub woda z wycisnieta cytryna i daje radę ;-) za to problem ze wzdeciami mi sie pojawil, nie sadzilam ze taka dolegliwosc ciążowa istnieje - a istnieje, Jak nie jedno to drugie - niestety.
      dziekuje ze zapytałaś :*

      Usuń
  9. ależ Ona fajnie wygląda i tak kokarda:) a teksty ma super, dzieci to chyba najlepsi rozmówcy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie teksty. Szkoda, że nie da się zapisać wszystkiego, tak na pamiątkę. Ale człowiek by musiał cały czas z notesem chodzić ;)
    Minnie cudna i na pewno z nią nie może być nudno ani smutno :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Notuj notuj, bo umkną te teksty a bezcenne są ! I takie ulotne...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę pogody ! U mnie zimno, wietrznie i mokro.

    OdpowiedzUsuń
  13. słońce!!! u nas ciągle pada:/ cudna jest majusia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzieci to skarb, który nie zawsze dorosły umie docenić....najgorzej kiedy krzwdzi tak mała istotę, która kocha i jest taka bezbronna...

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy25/9/13 20:23

    Szanowna Pani,
    jestem studentką kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i jednocześnie mamą dwumiesięcznej Marianki. W związku z przygotowywaniem pracy magisterskiej prowadzę badania dotyczące blogujących rodziców. Byłabym wdzięczna za wypełnienie poniższej ankiety. Zajmie to nie więcej niż 5 minut.
    http://www.ankietka.pl/ankieta/123351/blogi-rodzicielskie.html
    Dziękuję!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak sprawuje się Wam ten wózek dla lalek? Rozglądam się dla swojej pociechy za jakimś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wózek ogólnie jest fajny, choc ma mankamenty, wszystko jest skręcane na śróbki -które dość często się odkręcają, najczęśćiej na kółkach, oraz w rączce, mąż musiał nieźle się nakombinować aby rączka wciąż nie wylatywała. Nie ma mowy o spacerze z wózkiem no chyba że śrubokręt weźniemy ;-)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...