niedziela, 1 września 2013

Obszerny mix :) wyniki konkursu

Czynię swoja powinność i ogłaszam zwycięzcę konkursu, jest nią Puszka
Gratuluję :)
oto rysunek
Piękna mycha będzie ukończona od dziś do 3 tyg. proszę o cierpliwość, 
gratuluję.
Wszystkim dziękuję za udział w zabawie, szkoda że nie mogę  nagrodzić każdego autora rysunku.

Lubie oglądać programy kulinarne i tak w ostatnim była zupa cebulowa, myślałam że mnie skręci, tak więc zakasałam rękawy i tak powstało zupisko.
Pycha ... naprawdę pycha... jeśli nie robiłyście polecam
zupa cebulowa w przepisach u mnie na blogu

 na szybko spaghetti z tuńczykiem, Maja zajadała aż jej się uszka trzęsły ;)
nie sądziłam że będzie dobre a było mega smaczne :)

Dorobiłyśmy się plasteliny ;-D
zobaczcie co z niej powstało...



Książka jest z 'Biedronki" - dziękujemy ciociom, że o nas zawsze myślą :***
Zwierzaki są podzielone : zwierzęta na wsi, dzikie zwierzęta i morskie, ja staruszka miałam frajdę nieziemską ;)

Maja jako super wróżka

Spełnianiem marzeń się zajmujemy, ciocia zasiadła pierwszy raz w życiu do płótna
oto dzieło - nad dzieła :)

Coraz dłuższe posty mi się tworzą ;-)

Pozdrawiamy serdecznie, mam nadzieję że następnego posta uda mi się zamieścić szybciej niż za tydz. 

Buziaki 

24 komentarze:

  1. Cudna ta mysz z początku, Maja jako wróżka urocza,a jedzenie z chęcią bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niecierpliwie czekam teraz jak wyglądała bedzie uszyta:)
    świetna książka,czy można ją kupić teraz czy była kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my ja mamy juz jakis czas, wiem natomiast ze czesto rozne kreatywne ksiazki mozna kupic w biedronce, czasem rozchodza sie jak swieze buleczki ;) bynajmniej w naszej miescinie ;-p

      Usuń
  3. Gabi tak się ucieszyła, że nawet jutrzejszy pierwszy dzień szkoły stał się mniej straszny :) Dziękujemy Ci bardzo, już nie możemy doczekać się efektu końcowego :)
    Sapaghetti z tuńczykiem musiało być rewelacyjne. Z resztą, ja uwielbiam wszystko z tuńczykiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze moge Wam zrekompensować strate w niewielkim stopniu chociaz, buziaki dla malej :*

      Usuń
    2. Dziękujemy :) :*

      Usuń
  4. Zapraszam na moje pierwsze CANDY. Do wygrania gra edukacyjna CYFERKI PLUS i zabawka dla niemowlaka. Agnieszka

    http://superdzieciaczki.blogspot.com/2013/09/candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupa cebulowa - też bardzo lubię :)

    Fajna ta ksiażeczka, jeszcze trochę i z moją Małą bedę mogła zacząć zabawy plasteliną, a wówczas taka by nam się przydała :)

    PS Zapraszam na kolejny konkurs. Tym razem do wygrania coś dla mamy :) książka "Azyl"
    http://yllla-cowgowiepiszczy.blogspot.com/2013/09/konkurs-wrzesniowy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna myszka będzie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne te zwierzaki z plasteliny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna myszka :) Na pewno bedzie przesliczna jak ja uszyjesz :):) Suuper ta ksiazeczka do robienia zwierzatek z plasteliny :) Poprosze zeskanowac i poslac na meila ,jak jest oczywiscie taka mozliwosc :):):) Obrazkow :) moze sie czegos tez nauczymy :):) Sliczny obrazek ciocia namalowala :) Pozdrawiam Was Kochana Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne jak tylko sie ogarne to wysle skan ksiazki, ktos jeszcze chetny ? :)

      Usuń
  9. świetna ta mycha wygrała:) a zwierzaki z plasteliny bomba! No w końcu taka wrózka je z mamą wyczarowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna książka przydatna w domu muszę jutro do biedronki może jeszcze będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupa cebulowa- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jak pięknie to spagetti wyglada!!!!!!!! ach, kiedy robisz nastepne- wpadne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja się ostatnio zastanawiałam, czy by Borysowi plasteliny nie kupić... boje się, że może ją połknąć... a zupa i spaghetti wygladają przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez miałam dzis spaghetti ale Twoje wygląda po prostu pysznie i bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. o rety ile wspaniałych rzeczy pokazałaś, ta książka o plastelinie cudna, co prawda robiłam dopiero trzy podejścia z Igim i on nie za bardzo się zainteresował, ale to tylko kwestia czasu, więc by się nam przydała. A co do zupy to dobrze, ze mi o niej przypomniałaś w zeszłym roku często robiłam, uwielbiamy ją. No a obraz na płótnie, jestem pewna, że za 50 lat będzie wart tysiące dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje.... u nas plastelina zawitała w domu:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam,
    Zapraszam do zabawy
    http://pattartdesign.blogspot.com/2013/09/candy-z-okazji-100-tnego-posta.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, spóźniłam się na książkę o zwierzakach z plasteliny...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...