wtorek, 17 września 2013

o wszystkim i o niczym :)

Szczurek Bella została dostarczona do zwycięscy konkursu, mała Gabrysia straciła prawdziwą szczurzycę dlatego  poprosiła mnie o maskotkową wersję.


Mam nadzieję że Ci się podoba

 U nas leje i wieje, nosa strach wystawić za próg ;(
Wirus zapanował nad nami wszystkimi, Maja trzyma się najdzielniej.
Nudę zabijamy jak tylko możemy :-D


Zamek Mickey Mouse

 Kot został nie dokończony bo mojej Pszczole się znudziło lepienie :-)

Ja i bejbik mamy zachcianki, najbardziej na to co rzadko piję czy jem, bidulek K. nie mógł już znieść mojego biedulenia i pobiegł po karmi, niestety po dwóch łykach już mi się odechciało ;-)

Jutro robię kapuśniak na soczystych żebrach taki mega kwaśny, łazi też za mną barszcz czerwony na białym - robimy barszcz biały pod koniec zalewając go koncentratem z buraków, podajemy z uszkami mięsnymi lub ziemniakami najlepiej takimi przypieczonymi na masełku eh...
Koncentratu dodajemy w zależności od kubków smakowych - ja lubie dużo, dawno nie robiłam więc mnie meczy ;-P
Podobnie jak  wypasiona pizza, ostatnio dwie ogromne zrobiłam, problemów z resztkami nie było ;-)
(przepis na pizzę znajdziecie w zakładce, ciasto jest pyszne)

Oj  czuję że jakiś czas będę Was męczyć kulinarnie ;-)

Dziękuję za cudne komentarze pod ostatnim postem, jesteście kochane, czuje przypływ dobrej energii, jestem Wam ogromnie wdzięczna za wsparcie i dobre słowa:***

Buziaki

20 komentarzy:

  1. Pamiętam te moje zachcianki w pierwszej ciąży... mąż chciał popełnić samobójstwo ;)
    W tej, na razie nie mam żadnych.
    Odpowiedziałam Ci u siebie na blogu, ale napiszę też tutaj - mieszkamy w Rugby, Warwickshire.
    Blisko, czy daleko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mapa google mowi ze od 1,30min do 1,50min samochodem, wiec nie jest zle ;-)

      Usuń
  2. Jeszcze raz GRATULACJE!!!! :)
    Kochana zdrowka dla Was!
    U nas pogoda tez marna....

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachcianki :) spełniaj, a co tam :)

    Fajny szczurek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała wyszła ta myszka.Dziewczynka pewnie strasznie się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez kulinarnie wariuję mam smaki na leczo, które wczoraj zrobiłam, a dziś będę klepać knedle ze śliwkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczurek piękny, my tez zawirusowani :/ Zdróweczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja to pamiętam, że w ciązy jakiś specjalnych zachcianek nie miałam:) ale też czasem na coś miałam ochotę, a za chwilę to już nie:) trzymajcie się zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha i ta szczurzyca jest śliczna:)

      Usuń
  8. Zachcianki to baaardzo dobry znak. Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczna myszka :):) Suuper zamek Myszki Miki :):) Smaki na kwasne mialam bedac z moim malym w ciazy :):) Pamietam jak poszlam po biala kapuste w glowce a wrocilam z kiszona prosto z beczki hihi :) Trzymam kciuki ,abyscie wszyscy byli zdrowi !!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mycha cudna!!!! i fajniutki zamek - poważna sprawa mickey tam mieszka:))

    OdpowiedzUsuń
  11. maskoteczka cudna ... u mnie jest podobnie jak mi maż kupi czasem radlerka to nie wypiję nawet połowy i dostaje mu sie w spadku ehhee pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. O, to ja czekam na te przepisy różne ;) Zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha ha właśnie skończyłam gotować kapuśniak na gęsinie. Co to za zamek Myszki Miki, córa ma teraz fazę myszkową.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachcianki :))) ja ich nie miałam a szkoda, mogłam choć trochę pomęczyć męża. Lody z korniszonami po północy :)))
    Mysia śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha !!! U mnie jutro też kapuśniak. "Chodzi" za mną już od tygodnia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj! Dziękuję za odwiedziny i życzę szczęścia w losowaniu!
    Fajnie, że trafiłam do Ciebie, z przyjemnością zostaję:)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy serdecznie u nas:) co do losowania kciuki trzymamy mocno:)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...