sobota, 14 września 2013

Moja słodka codzienność :)


Jesienne kwiaty kwitną pełną parą, jesień przyszła a z nią przeziębienia, które oczywiście kogo jak kogo ale mnie nie ominą, walczę z nim tak jak mogę, tym razem suplementy i tran nie pomogły :(



Majusia miała bilans 2 -latka, waży 14,200 a wysoka jest na 95 cm, była też u nas pani z wizytacją domową -jak co roku, była pod wrażeniem jak się Maja rozwija, na wieści o odpieluchowaniu Masi uwierzyć nie mogła, od około 2m nie zakładamy Majce pampersów nawet na noc.
Wypełniliśmy formularz do przedszkola z który zostaje poddany ocenie przez panią, większość było 60/60 lub 60/55.
 Maja rozwija nam się perfekcyjnie ;-)
Minnie nadal rządzi ;-P

Jeśli nie macie ciastoliny - polecam Biedronkową, nie zastyga szybko jak inne, miło się nią lepi i kręci kulki, Maja bardzo lubi się nią bawić.

Wieczka się otwierają, wkładamy do nich ciastolinę i wychodzą stworki, za każdym razem Maja się cieszy jakby pierwszy raz je widziała ;-)


 Niepotrzebną ciastolinę łatwo się odrywa:)

Oglądałam Geslerową i takiego smaka mi narobiła, że aż mnie skręca ;-D
Siedzę z ciepłym kubkiem sztucznej pomidorowej, ogrzewając się pachnącymi świeczuszkami:)

Moja rebiata na imprezkę 3-latki poszła, nawiasem mówiąc najlepszej koleżanki Majusi, niesamowite jak takie małe dzieci mogą się lubić, ostatnim razem nie mogły się rozstać, jedna drugą ściskała albo buziaki dawała, szkoda że ja taka nijaka, na szczęście ciocia K. torcika dostarczyć obiecała ;-)
a wiadomo co łasuchy lubią najbardziej ...

Apropo jedzenia, mężul ma urlopik, co za tym idzie ja też od kuchni, ostatnim razem zrobił nam takie cudo, smakowało nam tak, że nawet jak juz nie mogliśmy to i tak dalej jedliśmy...
mmmnniaaam...
jakby tak dalej poszło, byśmy się turlali...hm...
ja i tak niebawem będę ;-)

Buziaki kochane, lecę dokończyć ręczną robotę, a Wam miłego wieczorku życzę :*



21 komentarzy:

  1. A gdzie Ty tam masz tą Biedronkę? Bo często widzę, że masz rzeczy z Biedronki. Ja też chcę mieć tą Biedronkę w UK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie mam, siostry zawsze kupuja coś w niej Majusi bo wiedzą że lubię bieodronkowe produkty :) no i Maja też... musisz sobie załatwić kochane siostry a tez będziesz mieć biedronkę blisko ;-)

      Usuń
    2. No tak, grunt to rodzinka ;)

      Usuń
  2. Nie wiem czy dobrze zgaduję, ale tak na wszelki wypadek gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam tej ciastoliny w biedronce, a u nas ostatnio ciastolina an topie.
    bardzo wysoka jest Maja.
    my bilans we wtorek mamy. ciekawe ile E mierzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na fajne rzeczy trzeba czasem czatować... jak za dawnych czasów w kolejeczce przed otwarciem - bynajmniej u nas w mieścinie ;-)

      Majcia jest b. wysoka, często 3 latki są mniejsze od niej ;-)

      Usuń
  4. Ależ duża dziewczyna. Piękne oceny, masz powody, żeby być dumną mamą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jestem, jestem...:) cudne mam dzieciątko:)

      Usuń
  5. I u nas chorowicie :( brawa dla Mai!
    Ślicznie kwiaty, ja przedwczoraj w parku widziałam kwitnące krokusy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze sie ,ze sie wkoncu odezwalas :) Przeziebieniom sie nie dawaj !!! Trzymam kciuki :) My teraz w Polsce na urolopie i smarkamy :( Ale i sie nie poddajemy i syropki i smarujemy ,aby bylo lepiej :) Tez ostatnio ogladalam Gessler i myslalam ,ze mnie skreci cala z glodu haha
    A u Ciebie Mniaaam widze :):) Suuper corcia Ci rosnie :):) Sliczna Mini :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zaraz zaraz, jak to będziesz się turlać... znaczy, że Maja będzie starszą siostrą? Jeśli tak to cieszę się razem z Tobą i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuch dziewczyna! Natalka też już nie chodzi w pieluszce i tak samo uwielbia ciastolinę, też robimy stworki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale smakołyki:) cudna Mini:))) Zdrówka!!! u nas tez choroba:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Smakołyki
    Gratuluję takiej mądrej dziewczyny w domu i buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  11. Turlać? jeśli dobrze zrozumiałam, to gratulacje wielkie!
    Maja jest naprawdę wysoka. Moja ma dopiero 83 cm, więc różnica ogromna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Majula duża dziewczynka u nas Luli 12 kg i 90 cm. Pochwal się jak dokonałaś odpieluchowania w nocy, bo u nas każda noc, a pampers zasikany, że głowa mała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah będziesz się turlać Kochana, ale tylko chwilę, a potem turlanie zamienisz na TULANIE :)Fajnie Wam płynie czas:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mozna wiedziec gdzie dostalas te swieczniki? Piekne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jakims barginsie kupiłam za 2,50 :) myślę jednak że łatwo można je zrobć, potrzebne by były słoiczki, tasiemki klej na gorąco - ale nie koniecznie, posiadanie talentu krecenia z rurek i gotowe...:) chciec to moc ;-)

      Usuń
  15. fajnie jak mąż gotuje :) Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...