środa, 25 września 2013

Kulinarnie

Odkąd jestem w "innym" stanie ;-) moje kubki smakowe szaleją, wciąż szukam czegoś innego, czego jeszcze nie jadłam.
Teraz mam ochotę na arbuza soczystego, czerwoniutkiego i słodkiego eh...

źródło KLIK

Przepisów jest mnóstwo na wykorzystanie ogromnego przyjaciela co do joty, znalazłam fantastyczną sałatkę
Klik, aż mi na samą myśl cieknie ślinka, lemoniada Klik, są też lody, koktajle i masa innych przepisów :)

Jutro jak się zmuszę wyjść z domu pobiegnę po mojego wymarzonego przyjaciela ;-)

Rano natomiast zrobię naleśniki z marmoladą mojej mamusi, szkoda że domownicy śpią bo już bym chętnie je obracała ;-D

Dziś miałam ochotę na placki ziemniaczane, oj i to jak bardzo, brak robota co odwali całe tarcie skutecznie mnie zniechęciło, za to miałam kabaczki, które muszą byc w naszej lodówce, postanowiłam zobaczyć czy istnieją tak owe plecki kabaczkowe, oczywiście że istnieją...
ba mają się smacznie, a nawet bardzo...
Robimy je tak jak placki ziemniaczane trąc na grubych oczkach, cebulę na małych, doprawiamy solą pieprzem, ja dodatkowo pikantna papryką, no i oczywiście jajko i mąka.
Podajemy ze śmietanką/jogurtem, a że my mięsne stworzenia jesteśmy to z kurczakiem w sosie pietruszkowym.
Powiem Wam tak mniam, mniam...
Maja zjadła dwa wielkie plaki w krótkim odstępie czasu.
Polecam

Zgłodniałam ;-)

Jeśli macie jakieś fajne przepisy dzielić mi się tutaj natychmiast :-)

ps. zapraszam Was do zagląnia do Izy z Deco-szuflady Klik, jest to mój ulubiony blog, uwielbiam Izę za jej pomysłowość, kreatywność, precyzyjność... mogłabym wymieniać bez końca, link który Wam podałam przeniesie Was wprost do dzieciństwa, przyjemnej podróży :-)
Ja mam to szczęście że w moim domku znajdują się cuda od niej, cieszą mnie niesamowicie każdego dnia, dzięki Izuś :*

27 komentarzy:

  1. Tyle pyszności, że chociaż w ciąży nie jestem, to narobiłaś mi apetytu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech za mną ciągle chodzą słodycze, właśnie teraz, kiedy nie ma dla nich miejsca w mojej diecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. super ten jezo-arbuz :) ale się fajnie ciebie teraz czyta - taka w ciązy na 100% :) jak ty piszesz o jedzeniu to aż cie widzę jak się rozglądasz co by tu wrzucić na zęba. ja dziś nie prację i siedzę z B cały dzień więć też pogotuję coś fajnego, ale jeszcze nie wiem co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dziekuje, koniecznie sie podziel co upichcialas :)

      Usuń
    2. no więc zeznaję: powstała sałatka z brokułów, makaronu pełnoziarnistego, kaparów, tuńczyka i majonezu z jogurtem :) O dziwo B zachwycona :D nie było czasu na więcej bo robiłyśmy zamek dla kucyków :P

      Usuń
  4. placki ziemniaczane mniam ... teraz to i ja zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ja dawno nie jadłam placków ziemniaczanych. Smaka mi narobiłaś. Arbus wygląda świetnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam placki kabaczkowe ja je podaję z sosem czosnkowym podobnie się robi placki z dyni też są pyszne :) A arbuza nie znoszę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od początku ciąży wciąż mam zachcianki.
    Zdecydowanie królują u mnie słodkie smaki bo wciąż zajadam jakieś batoniki
    Ale takie placuszki już bym jadła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. drugą ciążę miałam monotonną pod względem kulinarnym, tylko czekolada za mną chodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam mniam! Rozpieszczaj się :)
    Mi niestety w drugiej ciąży przyplątała się cukrzyca ciążowa, więc połowy z tych rzeczy jeść nie mogłam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. hihi to mówisz, że masz smaki :))))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ah, jaki wspaniały arbuz:) ja mam teraz smaki na zdrowe owoce i warzywa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super pysznie wygląda ten jeżyk, ja jutro zabieram się do placków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. placki z cukinii też lubię :) dobrze, że dbasz o zdrowe jedzenie :P
    a na kiedy masz termin??? :)

    a Deco-szuflada super! dzięki za link :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę, że bierzesz udział w moim rozdaniu :) Prosiłabym tylko o poprawienie zgłoszenia - według szablonu z posta, wtedy łatwiej mi będzie sprawdzić warunki :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. ślinka cieknie na samą myśl o tych pysznościach co wymieniłaś, a u mnie dziś post placki ziemniaczano - cukiniowe

    OdpowiedzUsuń
  16. frytki z patisona, placki z cukini, zupa dyniowa, frytki z selera pychotki polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze ,ze to juz ranek :):) Bo wczoraj w nocy skrecalabym sie z glodu na widok ii tego slodkiego arbuza i tych plackow :):) Moja Droga z Przemila checia przygotuje prezencik dla Ciebie :):) Buuziaki :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile pyszności, się głodna zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować ten przepis bo brzmi apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kuś, bo jeszcze gotowam wysłać po arbuza rodziciel:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie jestem w ciąży, a na placki mam ogromną ochotę;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...