niedziela, 15 września 2013

dziś króciutko...




:-)

24 komentarze:

  1. miałam zapytać ale mi wyleciało ... ale już wleciało masz wykrój na uszatego???
    z matematyką zawsze miałam problemy więc dla mnie może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a co tu ktoś nam chce przekazać ;), mam różne skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niby ekonomista, ale tez mi sie zgadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :-) a kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę! :) No to będą pszczółki dwie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łiiiii :) Super! Gratuluję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oh oh oh:) Cudownie :) Gratuluję :) Az mam dreszcze z radości? :*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. :):):) Widzisz jak sie usmiecham ??? :) Niee ? No to jeszcze :):):):):):):) Aleez sie ciesze :):) Buuuziaki :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) gratulacje ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje jeśli tym razem nie nabijasz w butelkę jak kiedyś z Mikołajem :) Mów tu szybko jak na spowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje serdeczne!!!! Troche sie domyslilam po poprzednim poscie i komentarzach :) Ciesze sie bardzo i duzo zdrowia zycze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow GRATULACJĘ drugiej Pszczółki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj coś czuję, że nie grono mam z brzuszkami się nam powiększa. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...