poniedziałek, 23 września 2013

Co u nas?

Nie mieliśmy internetu stąd cisza na planie ;-)
Mieliśmy umowę już 6 lat, bez żadnej promocji wręcz przeciwnie co roku pieniążki rosły w górę. Nową umowę podpisaliśmy za mniejsze pieniążki, dodatkowo mamy ang. kablówkę oraz tel. no i internet szybszy ;-)
Najwidoczniej co roku należy rezygnować  z umowy i od nowa ja podpisywać.

Ja od tyg. mam mega mdłości, najlepszym lekarstwem sa hektolitry soku pomarańczowego ;-)
a wy jak sobie radziliście z tego typu dolegliwościami?

Majusi idą górne piątki tak że katar za pewne będzie dopóki jej nie wyjdą :-(
Szczęściem jest poprawa pogody na tyle, że możemy wyjść bez obaw na dwór.


Zobaczcie jaki organizer na dziecięce zabawki znalazłam, jest obłędny, Majusi najbardziej podoba się kicia niestety jest różowa bleeee, ja mam już przesyt tego kolorku.



Aby zobaczyć  więcej  KLIKNIJ
Argosie są chyba najtańsze ;-)


Miłego tygodnia :***

21 komentarzy:

  1. Najładniejszy jest zdecydowanie krokodyl!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki ,aby mdlosci szybko Ci przeszly !!! Suuper ,ze zalatwiliscie sobie z tym netem taniej i lepsza oferta :) A organizer na zabawki Przeslodki :) Jeszcze krokodyl mi sie spodobal :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krokodyl zdecydowanie najladniejszy :)

      Usuń
  3. Tak dawno u Was nie byłam, że przegapiłam info o ciąży :( wstyd mi!!!
    I ogromne, ogromne gratulacje!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na mdłości jadłam kilogramami jabłka i piłam herbatę imbirową. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę spróbować, dziekuje :*

      Usuń
  5. Oj, by te mdłości szybko przeszły i zębole szybko wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, często zerwanie umowy i podpisanie nowej wychodzi korzystniej. Znam to z kablówki, internetu i komórki. Widać nowy klient ważniejszy od starego sprawdzonego ...
    Życzymy szybkiego ustąpienia mdłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to jest dla mnie niezrozumiałe, stary gorszy od nowego :(

      Usuń
  7. w pierwszej ciąży nie miałam mdłości, a w drugiej pomagały mi krakersy i sprite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam z Maja mdłości jednak teraz jest duzo gorzej :(

      Usuń
  8. Mnie na mdłości pomagała gorzka herbata z cytryną, raz zrobiłam z imbirem i jeszcze bardziej mnie zemdliło, od tamtej pory nie znoszę zapachu i smaku imbiru ;) Oraz nałogowo piłam świeże soki z owoców, sama wyciskałam z pomarańczy lub kupowałam tzw. jednodniowe marchwiowe. I jadłam sucharki z masłem i miodem, tylko po tym nie było mi niedobrze jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne chociaż mało pakowne jak dla nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na mdłości zdecydowanie cytrusy z rana, chcoiaż szklanka, nawet soku z grejfruta, albo woda z cytryną, pomoże !

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie w ogóle nie chciało się jeść podczas mdłości, ale męczyły mnie na szczęście tylko przez miesiąc..po prostu przesypiałam ten czas. Ale Ty masz Majkę, więc to raczej odpada

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację z tymi umowami, zamiast dbać o starych i wiernych klientów, firmy wolą zaoferować coś tym potencjalnym :/
    Mdłości współczuję, ja mam tylko przy myciu zębów.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale swietne te organizery:DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Krokodyl i malpka sa swietne - biedronka by byla ladna gdyby nie buzia jak od malpy hahaha

    My tez zrywamy umowe albo dzwonimy przed jej zakonczeniem 3 m wczesniej i dopytujemy o jakies promocje itp. My mieszkamy w DE i mamy TV N na umowe i teraz konczyla nam sie umowa zadz i dostalismy nowy pakiet z 10 dodatkowymi kanalami i placimy tylko 10zl wiecej a gdybysmy ten sam pakiet wybrali biorac nowa umowe placilibysmy 30zl wiecej niz teraz :) Sama babka pow nam teraz ze umowe mamy do marca 2015 a w grudniu 2014 mamy zadz i albo wypowiedziec umowe i wziasc nowa albo pytac o promocje bo przed swietami napewno cos bedzie a jesli nie zadz to przedluza nam sami umowe na czas nieokreslony i za ta sama umowe co mamy bedziemy musieli juz caly czas placic 50zl wiecej niz obecnie wiec warto dzwonic i pytac i mowic ze jak nie zaproponuja nic ciekawego to zerwiecie umowe z nimi i zwykle to dziala

    Na mdlosic mi pomagalo z rana zjedzenie ejszcze w lozku kromki chleba suchej i dopiero wstawanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze herbata imbirowa tez pomaga - tzn mi i bratowej pomagala

      Usuń
  15. dobrze, że nowa umowa jest i Ty jesteś:) a nudności pamiętam, ale nie pamiętam żeby coś mi pomagało niestety...
    organizery bardzo fajne mi się podoba krokodyl i pies:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...