poniedziałek, 16 września 2013

Ciąża

Dzięki Kobietki za miłe słowa.
Ciężko nam było się zdecydować na drugiego bobaska z wielu powodów, najbardziej musiałam zwalczyć swój strach, wiem że teraz może być inaczej, lepiej, bezproblemowo...
Zastanawialiśmy się 6mis. aż w końcu złożyliśmy nasz los sile wyższej, mówiąc "Dziś albo nigdy" tym sposobem w brzusiu rośnie sobie malutki człowieczek, przyznam że szok na początku przeżyłam widząc dwie kreski, niby byłam przygotowana na taki finał, jednak uwierzyć nie mogłam że ten na górze ma plan dla nas, pierwszy strzał w dziesiątkę ;-)

Obecnie jestem w 7tyg. wilczy apetyt, dużo lepsze samopoczucie niż podczas pierwszej ciąży, minimalny dyskomfort w podbrzuszu - z Mają ledwo chodziłam, do tego brzusio znacznie sie powiększył.
Długa droga przed nami mam nadzieję że dużo łatwiejsza, z szybkim zakończeniem.

Obrałam taktykę co będzie to będzie, nic z góry sobie nie narzucam oprócz terminu porodu, od razu ustalam termin cesarki - nie przeżyłabym znów przenoszenia, braku tętna mojego dziecka, świadomość ta podnosi mnie na duchu i dodaje sił. Ciekawa jestem co też powie moja wspaniała położna :/
Super by było gdybym urodziła wcześniej siłami natury, jeśli jednak sie nie uda do terminu cesarki to trudno.

Oswoiłam się sama ze sobą i cieszę się na całego podobnie mój mąż, on niestety nie ma z kim się tym szczęściem podzielić.

Trzymajcie kochane kciuki, ślijcie pozytywną energię będę jej potrzebować :*


51 komentarzy:

  1. Przyznam, że i ja ostatniego posta nie skumałam:)
    Cieszę sie ogromnie i gratuluję.
    Ja też byłam przerażona na początku mimo iż wszystko dokładnie zaplanowałam.
    A teraz cieszę się coraz bardziej i już doczekać nie mogę. I mimo, że ciąża ta wyjątkowo trudna nie chciałabym cofnąć czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna wiadomość!!! Ciesze się bardzo !
    Gratuluję!
    Trzymam kciuki i przesyłam dobrą energię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wiadomość Gratuluje z całego serca:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, jasne że kciuki zaciskam!9 pełnych pozytywnego myślenia miesięcy dla Was, radości i szczęścia w każdym dniu tygodniu i miesiącu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki aby było tylko i wyłącznie pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze raz wielkie gratulacje!:) trzymam kciuki za Was, będzie dobrze:) dużo spokoju i uśmiechu:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wiadomość. Każdy czas jest dobry na ciążę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to wspaniała wiadomość :D gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo gratuluję!!i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromne gratulacje i od nas :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu, toż to najwspanialsza wiadomość pod słońcem!!!!!!!!!!! Ależ się cieszę! Ścieżkami z całego serca i ogromnie gratuluję :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ściskam miało być, ale mój tablet uznał, że ciężarnej widać nie wolno i na inną ścieżkę mnie sprowadził :P

      Usuń
  12. Madziu! Ah jak ja rozumiem głębię Twoich słów! Ale to nie miejsce na moje wyznania.....Ciesze się ogromnie, przeogromnie, że oczekujesz dzidziusia:) To znak, że tak szybko dzidziuś "zaowocował", że oddaliście się w Dobre Ręce:) Jestem z Wami, myślami:) W wolnej chwili napisze spokojnie maila :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu Baardzo sie ciesze z Waszego Szczescia Malenkiego ,ktore juz tak pieknie rosnie w Tobie :):) Trzymam Kochana kciuki za kazdy dobrze,szczesliwie spedzony dzien ciazy :):) Musi byc dobrze i juz :):) Pozdrawiam Was Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. najwspanialsze to wiesci, gratuluję i trzymam za was kciuki!!!! witamy znowu wsród brzuszkujących mam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie gratulacje! Ciesze sie, ze tak szybko "poszlo" - nie ma nic gorszego jak sie chce a nie moze... Duzo zdrowia dla mamy i baby :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorąco przytulam,piszesz że na Górze wszystko zaplanował :))-no,jasne ,że zaplanował.
    Cudowny dar.Nowe życie.
    Wspieram Was dobrymi myślami,ślę dobre Anioły i życzę dużo pokoju w Serduszku.

    OdpowiedzUsuń
  17. super, moje gratulacje :)
    Trzymaj się cieplutko :).

    OdpowiedzUsuń
  18. No to i oficjalnie i z pewnością- gratuluję z całego serca i życzę wspaniałej i lekkiej ;)ciąży. A co na to starsza siostrzyczka? Już wie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i naprawde zycze wszystkiego dobrego, ja nie mam odwagi zdecydowac się na drugiego bobsa.
    Jestem po cc i musze przyznać że nie taki diabel straszny jak go malują :) nie wspominam porodu źle ani połogu, głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała wiadomość:) Serdeczne gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję bardzo bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze raz gratuluję! Wychodzi na to, że jesteśmy na podobnym etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki. Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna wiadomość !!!! Gratulacje !!!! Nie martw się na zapas- będzie dobrze. MUSI !!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała wiadomość!!Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! Trzymam kciuki by wszystko było dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze raz kochana serdeczne gratulacje i wszystko będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Gratulacje:) Bardzo się ciesze:) Teraz będzie na pewno lżej, za drugim razem wszystko idzie łatwiej, bo wiadomo już, jak to jest. Życzę Ci duużo energii i przede wszystkim dobrego samopoczucia. Dzidziuś na pewno zdrowo się rozwija i rośnie jak na drożdżach:) Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. coś wspaniałego :))) 3mam kciuczki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję z całego serca!!! I trzymam za Was kciuki! Trzeba myśleć pozytywnie i wierzyć że będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochani z całego serca Gratuluję i tysiące buziaków ślę. Cudnie, pięknie :-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze raz gratuluje i wierze ze wszystko będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, ale super, Gratuluję z całego serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  34. gratulujemy!!! u nas już 27 tc :D

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluję i ślę tą energię i jej jak najwięcej

    OdpowiedzUsuń
  36. Jezu! Wysyłam TONY kosmicznej pozytywnej energii *&^%$#@@! Ja też się boje drugiego razu z powodu b złych doświadczeń za pierwszym :(, dlatego Mała B jest na razie jedyna B :P Doskonale Cie rozumiem :D trzymam kciuki, chylę czoło i pozdrawiam cieplutko:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdecznie gratuluję :)) i przesyłam mega pozytywną energię od nas!

    OdpowiedzUsuń
  38. Czuję moc - dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i trzymam kciuki żeby wszystko dobrze poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniała wiadomość :) Gratulacje! Trzymam kciuki :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  41. grtauluje!! my niby się staramy... ale sama nie jestem przekonana.co miesiąc to samo. moze kiedyś? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...