piątek, 2 sierpnia 2013

Złap mnie jak potrafisz

Z powodu pięknej pogody, którą jeszcze mieliśmy trzy dni temu, nie będzie efektownego DIY w domu. Bawiliśmy się na zewnątrz całą rodziną + kot, pogodę mieliśmy tak wspaniałą, że zgubiłam ładne parę dni.

Jak już dowiodło parę wcześniejszych postów z akcji Kreatywne Wakacje z Dzieciakami,  najlepiej wakacyjny czas spędzać na zewnątrz, ciesząc się piękną pogodą.



Były próby wypasania z kotem

Zachęcanie kotki - Bobik do wspólnej gry w piłkę

Po odmowie kota przejęcie inicjatywy

ostatecznie samotna gra w piłkę

A najlepsze na koniec, zabawa z mamą  - Złap mnie jak potrafisz!

Na początek rozgrzewka

...i gonitwę czas zacząć



Nie obeszło się bez chowania


Tak mu się spodobało uciekanie, że próbował zniknąć z pola widzenia. Protestujące dziecię mama zaniosła do jego nagrody :-) 

Nagroda


A gdyby  jednak ktoś poszukiwał inspiracji na zabawę w domu, bo np. tak jak u nas zaczęło lać, to zapraszam TU . Gdzie znajdziecie przepis na domową ciastolinę





autor Nasza Przygoda

Wpis powstał w ramach projektu "Kreatywne wakacje z dzieciakami"


3 komentarze:

  1. Zgłupiałam i myślałam,że to Majka, ale coś za mała była :D

    Super, nie ma to, jak zabawy na powietrzu ;) Z kotkiem tym bardziej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper spedzony dzien :):) I jaka fajna nagroda :):) Suuper :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak figle na świeżym powietrzu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...