środa, 14 sierpnia 2013

Wymianka + zaległy prezent na dzień matki

Zamówienie złożyłam dawno, 26 maja Iza powiedziała że jest gotów, wczoraj zawitał w domciu
i jest...
idealny, piękny, taki jak sobie wymarzyłam
Dziękuję Kochana :*

tak długo na nie czekałam ale są, takie jak chciałam,
więcej prac znajdziecie Klik, myślę że każde marzenie Iza urzeczywistni,
 moje stało się realnie piękne:)



Serduszko należy do wymianki z Iszard -również Izą :)
Jeśli chcecie zobaczyć co ja uszyłam Klik

Izulko spełniłaś moje najskrytsze marzenia,  prezenty zatrzymały mi serduszko, lista jest długa od świeczek poprzez woreczek, skrzyneczkę dla mnie - jest obłędna - kocham ją!
oczywiście będą tam moje ulubione kwiaty, drugi storczyk niebawem będzie dokupiony:)

 Motylek zasiedział się na lawendzie :-D

Najważniejsza - skrzyneczka dla Mai na nasze najpiekniejsze wspomnienia :)
Przepiękna!!

Na teście widać jedną kreskę, bo druga jest ledwo widoczna, robiłam Go zaraz na początku ciąży

nie potrafię słowami wyrazić jak bardzo mi się wszystko podoba, zrobione jest pięknie, każdy detal dopracowany w każdym calu

Rozpieściłaś Nas za bardzo :)





Kochana Dziękuję Ci ogromnie, wszystko jest wspaniałe, wpasowało się w nasz domek idealnie, tak jakby zawsze u Nas było, grafika z pszczołą jest obłędna, zakochałam się w Twoich pracach.
Jesteś niesamowicie precyzyjna i perfekcyjna, ze skrzyneczką na warzywa mogłabym chodzić wszędzie tak aby ją mieć przed oczami - od zawsze mi sie taka marzyła.

Ostatnio moje marzenia ziszczają się jak za dotknięciem magicznej różdżki, a raczej wspaniałych ludzi, którzy stają na mojej drodze...
DZIĘKUJĘ z całego SERDUCHA:*

13 komentarzy:

  1. Same cudowności! Ale najbardziej mnie się podoba skrzyneczka ze storczykiem, uwielbiam takie akcesoria do kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prezenty dostalas :):) Najwazniejsze ,ze jestes zadowolona :) Pozdrawiam Cie Serdecznie Kochana :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh Kochana a jaka niespodzianka i dla mnie była kiedy z dreszczami obie z Zosią rozrywałyśmy paczuszkę od Ciebie:) Teraz się ciesze, że i moje prezenty do Was dotarły i co najważniejsze, że się podobają Wam:) Tak się cieszę:) Może to nie będzie nasza jedyna wymiana....kto wie:)
    Dziękuję raz jeszcze za wszystko......internet łączy, pomimo setek, tysięcy kilometrów:) To niezwykłe:) Buziaków moc......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S napisy uwielbiam i ja, masz wspaniała napisowa pamiątkę teraz:) Ciesze się, że po przygodach dotarły do Ciebie literki:)

      Usuń
    2. oj ja tez się cieszę strasznie, cierpliwość zostala nagrodzona i to jak...!!! wymiana nam się udało po stokroć, jestem bardzo za nastepną :))

      Dziękuje kochana za wszystko :*

      Usuń
  4. Zazdroszczę tej skrzyneczki i tych literek! Ale kto wie, może jak będę na swoim to i ja poszukam artysty, który mi zrobi taką...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękności trafiły w Twoje ręce! Wszystko cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cuda!!! Zdecydowanie podzielam Twój zachwyt i szczerze zazdroszczę;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne wszystkie te rzeczy są ;) Się nie dziwię, że się w nich zakochałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękności - wszystko estetyczne i jakie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idzie się zakochać w tych prezentach od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...